تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
plusresetminus
حزب الله:براساس یک گزارش، کیم جونگ اون که سال گذشته چندین بار از انظار عمومی ناپدید شده و فرض بیماری او پیش آمده بود، در واقع در حال قضاوت میان طرح‌هایی برای بطری‌های نوشیدنی، کشتی‌های باری و روپوش مدارس بوده است.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۴۱۹
مشغولیت‌های "اون" در زمان غیبت از انظار عمومی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در فاصله زمانی ژانویه و مه سال جاری میلادی چندین بار در انظار عمومی دیده نشد و این مساله به گمانه زنی‌ها درباره وضعیت سلامتش دامن زد.
اما براساس تجزیه و تحلیل پایگاه ان.کی نیوز (NK News)، غیبت کیم با تاریخ‌هایی همخوانی دارد که در آنها یک سری تجهیزات جدید طراحی، ساخته و در نمایشگاه صنایع ملی روز پنجشنبه در پیونگ یانگ به دید عموم گذاشته شد و این نشان می‌دهد که کیم جونگ اون در آن بازه زمانی عدم حضورش در انظار عمومی در حال قضاوت روی طراحی این تجهیزات و وسایل بوده است.
تصاویر این پایگاه خبری نشان می‌دهد که رهبری کره شمالی در حال هدایت ۱۱۰ طراح برای تکمیل کارهایشان بوده و اکثر تاریخ‌ها مربوط به فوریه و مه است.
پایگاه ان.کی نیوز همچنین گزارش کرد، کیم جونگ اون هفت بار و هر بار به مدت دو هفته در سال جاری میلادی از انظار عمومی غیبش می‌زد و همچنین برای مدتی طولانی هم در سال گذشته میلادی در انظار عمومی حاضر نشد. او در ژوئن سال جاری میلادی و پس از یک غیبت یک ماهه، وقتی بار دیگر در میان مردم دیده شد خیلی لاغرتر شده بود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین