تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
plusresetminus
حزب الله: شرکت کنندگان برتر دوره‌های آموزشی که طی هفته‌های گذشته در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از سوی ریاست سازمان تجلیل شدند.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۳۷۳
شرکت کنندگان برتر دوره‌های آموزشی در بهشت سکینه(س) کرج تجلیل شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در مدت اخیر طی هماهنگی‌های انجام شده با اداره آموزش شهرداری کرج، مقرر شد که به منظور ارتقای سطح آموزه‌های پرسنل در حوزه‌های مختلف به خصوص مباحث تخصصی، دوره‌های آموزشی در محل سازمان مدیریت آرامستان برگزار شود.
در این راستا با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن کرج و رویارویی پرسنل و شاغلان آرامستان بهشت سکینه(س) با خانواده‌های عزادار و تحمل فشار و استرس ناشی از این موضوع،  اولین دوره با عنوان "کنترل استرس‌های شغلی با استفاده از مهارت بازی با ذهن" با حضور یکی از اساتید روان شناسی در محل سازمان برگزار شد.
این دوره شامل ۱۰ جلسه ۲ ساعته بود که در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در هر جلسه مباحث مختلفی برای شرکت کنندگان بازگو و با استقبال پرسنل مواجه شد.
پس از اتمام این دوره به منظور تشویق پرسنل جهت فراگیری مباحث آموزشی و استفاده از مطالب عنوان شده در امور سازمانی، پس از پایش و بررسی های انجام شده، ۵ نفر از پرسنلی که به صورت منظم در جلسات حضور داشته و با بحث و تبادل نظر در کلاس، مشوق دیگر شرکت کنندگان بودند، مشخص شدند.
در این راستا حمیدرضا عسگری رئیس سازمان با حضور سرزده در محل فعالیت این ۵ نفر، با اهدای لوح تقدیر از آنها تشکر و قدردانی کرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین