تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
plusresetminus
حزب الله:معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه گفت: همراهی، همدلی و همکاری ارتش و سپاه موجب همپوشانی خوبی در ماموریت دفاع از آسمان کشور و دفاع مستحکم هوایی برابر تهدیدات شده و دشمن به خوبی درک کرده است که نمی‌تواند چشم طمعی به کشورمان و تعرض به آسمان ایران اسلامی داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۳۴۶
امنیت حریم هوایی کشورمان را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سرتیپ پاسدار فریدون محمدی سقایی معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ اظهار کرد: در موضوع پدافند هوایی، قرارگاه مشترک پدافند هوایی میان سپاه و ارتش تشکیل شده است و ماموریت صیانت از آسمان و حریم هوایی کشور توسط این قرارگاه راهبری می‌شود.
وی  تصریح کرد: در این رزمایش تجهیزات مورد استفاده سپاه و ارتش اعم از سامانه‌های راداری، موشکی، جنگ الکترونیک، مراکز فرماندهی و کنترل و الکترواپتیک به صورت صددرصد بومی و تولید شده به دست متخصصان داخلی است.
وی افزود: در این رزمایش هم تمرین فرماندهی و کنترل و هم تمرین آتش سالیانه را انجام می‌دهیم و از سوی دیگر نیروهای جوان‌تر در این رزمایش شرکت دارند تا تجارب نیروهای باتجربه به جوان‌ترها منتقل شود.
سردار محمدی سقایی ادامه داد: همراهی، همدلی و همکاری ارتش و سپاه موجب همپوشانی خوب و مطمئنی در ماموریت دفاع از آسمان کشور و دفاع مستحکم هوایی برابر تهدیدات شده و دشمن به خوبی درک کرده است که نمی‌تواند چشم طمعی به کشورمان و تعرض به آسمان ایران اسلامی داشته باشد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه در پایان تاکید کرد: ما امنیت حریم هوایی کشورمان را به بهترین شکل  ممکن تأمین می‌کنیم و هیچ تهدیدی را متوجه آسمان ایران عزیز ندانسته و اجازه نخواهیم داد تهدیدی متوجه میهن اسلامی و ملت عظیم الشان ایران شود.
منبع : سپاه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین