تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
plusresetminus
حزب الله:طبق اسناد بدست آمده ۱۳۰ مهاجر و فرشنده دوره‌گرد سوری و لبنانی که در عصر عثمانیان به آمریکای جنوبی مهاجرت کردند، توسط قبیله‌ای آدم‌خوار کشته شدند.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۳۲۶
اجرای ناپدید شدن بیش از ۱۰۰ سوری و لبنانی و آدم‌خواران آمریکای جنوبی!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بر اساس اطلاعات بدست آمده از آرشیو گزارش‌های پلیس در منطقه «پاتاگونیا» (منطقهای بزرگ در جنوب شیلی و آرژانتین که به انتهای دنیا معروف است و از سوی غرب و جنوب به رشته کوه آند و از سوی شرق به دشت‌های پست محدود می‌شود) بیش از ۱۰۰ مهاجر سوری و لبنانی که در زمان حکومت ترک‌های عثمانی و با گذرنامه آنان به این منطقه سفر کرده بودند طی سال‌های ۱۹۰۴ تا ۱۹۰۹ به طور مرموزی ناپدید شدند.
در پاتاگونیا گروهی از مردم زندگی می‌کردند که بعد‌ها به دلیل جنایتی که مرتکب شدند به آنان قاتل ترک گفته شده، اما ماجرا از چه قرار بود؟ سوری‌ها و لبنانی‌هایی که با گذرنامه حکومت عثمانی به آمریکای لاتین سفر کرده بودند در این منطقه به ترک‌ها مشهور شدند. آن‌ها در آمریکای لاتین یا خیابان‌گرد شدند یا با فعالیت‌هایی مانند فرشنده دوره‌گرد خود را مشغول کردند. بر اساس اسناد بایگانی شده در منطقه «ریو نگرو» آرژانتین این فرشندگان دوره‌گرد با یک گاری مملو از لباس، پارچه و سایر وسایل مورد نیاز همراه با دو عدد قاطر به مناطق مختلف آمریکای لاتین از جمله پاتاگونیا سفر می‌کردند.
مرگ دردناک بیش از ۱۰۰ سوری و لبنانی توسط آدم‌خواران آمریکای جنوبی!
«الیاس شقیر» یکی از این فرشندگان دوره‌گرد بود که بعد از ورود به پاتاگونیا ناپدید شد. «سلیمان الداعوق» یک تاجر از خانواده‌ای معروف در لبنان و «جوزپ الیاس» فرشنده‌ای دوره‌گرد بودند که بعد از شقیر وارد پاتاگونیا شده و بعد از آن دیگر خبری از آنان نشد. جوزپ الیاس در سال ۱۹۰۵ به مدت شش ماه بود که به پاتاگونیا رفته و ناپدید شده بود.
در همین حین بود که پلیس تحقیقات میدانی را برای کشف راز این ناپدید شدن‌های یک دفعه‌ای آغاز کرد. گروهی متشکل از ۱۰ محقق به پاتاگونیا رفته و از کوچک و بزرگ در این منطقه در خصوص فرشندگان دوره‌گرد سوری و لبنانی سوال کردند، اما به یک باره متوجه شدند ۱۳۰ تن از این فروشندگان توسط ساکنان اصلی پاتاگونیا کشته و خورده شدند!
مرگ دردناک بیش از ۱۰۰ سوری و لبنانی توسط آدم‌خواران آمریکای جنوبی!
یکی از بزرگان این قبیله به پلیس در خصوص این قتل‌های فجیع این‌گونه گفته بود: رئیس قبیله ما زنی جادوگر است با نام «ماکاگوآ» که به ما دستور می‌داد این فروشندگان را اسیر کرده آنان را بکشیم و قلب و برخی از اندام‌های آن‌ها را به او بدهیم. ماکاگوآ نیز بعد از انجام طلسم‌هایی اعضای جدا شده از قربانی را می‌پخت و به ما می‌داد!
پلیس با تحقیقات بیشتر متوجه شد ماکاگوآ نه تنها جادوگر بلکه زن هم نیست. او مردی است با نام «خوان اوپورتو» که لباس جادوگر‌ها را می‌پوشد و صدای آن‌ها را تقلید می‌کند تا با این کار اعضای قبیله را متقاعد کند درخواست‌های او را انجام دهند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین