کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عجیب‌ترین غذا‌های جهان؛ از مغز میمون و عنکبوت سوخاری تا سوپ سگ و اختاپوس ذوب‌شده!

باشگاه خبرنگاران جوان , 20 مهر 1400 ساعت 13:40

حزب الله:در کشور‌های مختلف جهان غذا‌های عجیب و غریبی خورده می‌ شود که در ادامه برخی از آنها را معرفی می‌ کنیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غذا و خوراکی‌ها بخشی از فرهنگ مردمان و کشور‌های جهان هستند که نسل به نسل به ارث رسیده و ممکن است تغییراتی نیز در آن‌ها ایجاد شده باشد. هر کشوری از غذا‌های مختلفی برخوردار است که ممکن است تند باشند و به آن‌ها ادویه جات، ترشی جات یا نمک اضافه کنند و یا حاوی مواد عجیب و غریب باشند.
اما برخی مکان‌ها در کشور‌های مختلف با فرهنگ‌های تعجب برانگیز هستند که غذا‌های آن‌ها به قدری عجیب و غریب است که شما جرات خوردن آن را نخواهید داشت. در میان این غذا‌ها از برخی از آنها به عنوان خطرناک‌ترین غذا‌ها در سراسر جهان یاد می‌شود که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. سوپ سگ عجیب‌ترین وعده غذایی است که برخی مردم در جهان آن را می‌خورند.
از مغز میمون تا سوپ سگ/ با عجیبترین غذا‌های جهان آشنا شوید
این غذا در کره شمالی یک وعده غذایی محبوب محسوب می‌شود و به آن سوپ سلامتی گفته می‌شود. از طرفی این غذا در کره جنوبی به صورت مخفیانه مصرف می‌شود. در کشور‌هایی از آمریکای لاتین مثل پرو و بولیوی و کلمبیا نیز این غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موش یکی از غذا‌هایی است که در ساحل عاج خورده می‌شود و در این کشور به طور گسترده مصرف می‌شود استقبال از این غذا به اندازه‌ای است که به عنوان نوعی فست فود در جاده‌ها به فروش می‌رسد.
از مغز میمون تا سوپ سگ/ با عجیبترین غذا‌های جهان آشنا شوید
مغز میمون نیز یکی از عجیب‌ترین غذا‌ها در سراسر جهان است که به خصوص در چین، جنوب آسیا و برخی مناطق آفریقا رواج دارد. در این کشور‌ها بلافاصله پس از خارج کردن مغز از جمجمه میمون‌ها با استفاده از ابزار تیز، آن را می‌خورند.
از مغز میمون تا سوپ سگ/ با عجیبترین غذا‌های جهان آشنا شوید
یکی دیگر از عجیب‌ترین غذا‌ها در سراسر جهان خوردن عنکبوت سرخ شده است، اما در کامبوج، عنکبوت سرخ شده یکی از غذا‌های محبوب محسوب می‌شود. در کشور‌های اندونزی، بلژیک، تعدادی از کشور‌های آسیایی و آفریقایی نیز این غذا سرو می‌شود. غذایی که می‌توانند در هر لیستی از غذا‌هایی که در رستوران‌های سراسر جهان سرو می‌شود حضور داشته باشد.
از مغز میمون تا سوپ سگ/ با عجیبترین غذا‌های جهان آشنا شوید
غذای مخلوط حشرات یکی از غذا‌هایی است که از سوی برخی یکی از خوشمزه‌ترین و از طرف عده‌ای دیگر عجیب‌ترین غذایی است که در سراسر جهان خورده می‌شود. بسیاری از مردم برای خوردن آن مسابقه می‌دهند و در بسیاری از لیست غذا‌های رستوران‌ها در کشور‌های چین، تایوان و تایلند یافت می‌شود.
بلوط هم یکی از غذا‌های عجیب و غریب جهان است که در کشور‌های فیلیپین، لائوس و کامبوج مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش تهیه این غذا مانند تخم مرغ است و آن را در قابلمه‌ای از آب قرار می‌دهند و با ماهی یا گوشت تازه با سبزیجات پخته می‌شود.
از مغز میمون تا سوپ سگ/ با عجیبترین غذا‌های جهان آشنا شوید
یکی از عجیب‌ترین غذا‌هایی که در هر کشوری در جهان قابل خوردن است سوپ لاک پشت است که یکی از عجیب‌ترین غذا‌های محبوب در چین محسوب می‌شود. این غذا در مناسبت‌ها و تعطیلات اجتماعی، به ویژه شم النسیم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مار‌های سرخ شده یکی از غذا‌های مورد علاقه ساکنان مناطق جنوبی ایالات متحده است و شباهت زیادی بین این غذا و طعم قورباغه‌ها وجود دارد. اختاپوس یک حیوان دریایی است و به محض قرار گرفتن روی آتش ذوب می‌شود و دارای ماهیچه‌های قوی است که قبل از بلعیدن نیاز دارند به خوبی جویده شوند.‌این غذا یکی از عجیب‌ترین غذا‌هایی است که در بسیاری از کشور‌های شرق آسیا خورده می‌شود.


کد مطلب: 265317

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/265317/عجیب-ترین-غذا-های-جهان-مغز-میمون-عنکبوت-سوخاری-سوپ-سگ-اختاپوس-ذوب-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com