تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
plusresetminus
رضا قوچان نژاد، ستاره سابق تیم ملی فوتبال درباره تقابل امروز ایران و کره جنوبی توضیحاتی را بیان کرد.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۳۱۶
کره ای‌ها مقابل تیمی بازی می‌کنند که اعتماد به نفس بالایی دارد
رضا قوچان نژاد، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره مسابقه امشب تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: شخصا خاطرات خوشی از مسابقات مقابل تیم ملی کره جنوبی دارم و به همین دلیل هر زمان که اسم تیم کره جنوبی می‌آید، لحظات خوبی را در ذهنم مرور می کنم.
او ادامه داد: در آن سال‌ها توانستیم با عملکرد خوب خود کره ای‌ها را شکست دهیم و اکنون سال‌ها است که آن‌ها نتوانسته اند مقابل ما پیروز شوند. کره ای‌ها اکنون مقابل تیمی بازی می‌کنند که اعتماد به نفس بالایی دارد و برد‌های پر تعدادی را کسب کرده است. اکنون اگر تیم ملی مانند بازی‌های قبلی خود ادامه دهد، حتما نتیجه خوبی خواهد گرفت. بچه‌های تیم ملی اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و پشت سر هم بودن بازی‌ها نیز به ما کمک کرده است تا ریتم تیم ملی حفظ شود.
قوچان نژاد گفت: امیدوارم بچه‌ها از لحظه اول، پرفشار بازی کنند و به آن‌ها فرصت استفاده از لحظات بازی را ندهند. امیدوارم بازی خوبی باشد و با کسب نتیجه‌ای خوب آن را به اتمام برسانیم و رکورد خوبی که مقابل آن‌ها داریم را حفظ کنیم.
قوچان نژاد در انتها گفت: با برد در بازی امروز می‌توانیم اختلاف با تیم دوم را افزایش دهیم و در ادامه بازی‌ها با شرایط راحت تری رو به رو شویم. امیدوارم با کمک خدا پیروز این بازی ما باشیم.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین