تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
plusresetminus
حزب الله: پس از آنکه ولادیمیر پوتین در یک نشست تلویزیونی سرفه کرد، به یکی از قانونگذاران نگران روسیه اطمینان خاطر داد که مبتلا به کرونا نیست.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۳۰۸
پوتین: حالم خوب است!

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری ۶۹ ساله روسیه پس از آنکه والنتینا ماتوینکو، رئیس سنای روسیه از او درباره وضعیت جسمی‌اش سوال کرد، گفت: نگران نباشید، همه چیز خوب است. آنها تقریبا هر روز نه فقط برای کووید-۱۹ بلکه برای دیگر انواع عفونت‌ها از من آزمایش میگیرند، پس همه چیز خوب است.
براساس این گزارش، پوتین در جریان این نشست مجازی در حالی که به تنهایی در اتاقی حضور داشت، در حال سرفه کردن دیده شد. طبق گزارش رویترز، او علت سرفه خود را هوای خنک دانست و در ادامه از همکارانش در این نشست خواست تا مقابل کووید واکسینه شوند.
ماه سپتامبر پوتین بعد از مثبت شدن تست کرونای افراد نزدیک به خودش به قرنطینه رفت. در آن زمان سخنگوی کرملین گفت که تست پوتین منفی است و سلامت جسمانی او "عالی" است.
براساس اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، روسیه از زمان آغاز پاندمی کرونا بیش از ۷.۷ میلیون مورد ابتلا ثبت کرده است که به مرگ بیش از ۲۱۶ هزار تن انجامید. طبق این آمارها، بیش از ۹۱ میلیون دوز واکسن در این کشور تزریق شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین