تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
plusresetminus
حزب الله: عضو شورای مرکزی شوراهای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت تعامل میان اعضای شوراهای صنفی با مسئولان دانشگاهی و ستادی گفت: مهمترین دغدغه دانشجویان بازگشایی دانشگاه‌هاست.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۳۰۴
مهمترین دغدغه دانشجویان بازگشایی دانشگاه‌ها است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی سقاوی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: شوراهای صنفی دانشگاه‌ها به ما این فرصت را دادند که در سطح کشوری بتوانیم پی‌گیر مشکلات و خواسته‌های دانشجویان باشیم.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و سخت‌تر شدن کار شوراهای صنفی گفت: در چنین شرایط سختی، شوراهای صنفی سنگر را رها نکردند و همچنان با تمام توان پیگیر رفع دغدغه‌های گسترده دانشجویان بوده و هستند.
نایب دبیر شورای مرکزی شورای صنفی وزارت بهداشت با بیان این‌که حوزه فعالیت شورای مرکزی در سه بخش ساختاری، آموزشی و رفاهی دسته بندی می‌شود، گفت: در حوزه ساختاری تلاش بر این است که سامان از دست رفته را در حوزه شورای صنفی مرکزی دانشجویان و کارگروه‌های که در این شورا وجود دارد برگردانیم و شرح وظایف مشخصی را نیز برایشان تعریف کنیم.
وی افزود: شوراهای صنفی همواره افتخار می‌کنند که حسب رای مستقیم تمام دانشجویان مشروعیت خود را به دست آورده‌اند و بر اساس آیین‌نامه شوراهای صنفی در حوزه‌های آموزشی، رفاهی، پژوهشی و ورزشی وظیفه فعالیت دارند اما متاسفانه برای اجرای صحیح این وظایف محوله از سوی دانشجویان و آیین نامه، نیازمند ابزارهای اجرایی است که این ابزار یا در اختیار ما قرار ندارد.
عضو شورای مرکزی شوراهای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: مهمترین خواسته ما به عنوان شورای صنفی دانشگاه‌های علوم پزشکی از مسؤولان کشوری، دانشگاهی و ستادی درک شرایط دانشجویان و همراهی با ما برای بهبود شرایط دانشجویان است.
وی گفت: شوراهای صنفی در حقیقت پلی هستند بین دانشجویان و مسئولانی که بنا است تصمیم گیرنده باشند، بر این اساس ما امید داریم در فضای تعاملی و صمیمی بتوانیم دغدغه دانشجویان را با مسوولان کشوری در میان بگذاریم.
سقاوی، مهمترین دغدغه دانشجویان در حال حاضر را بازگشایی دانشگاه‌ها دانست و اظهار داشت: شیوه‌نامه بازگشایی بر اساس دستورالعمل‌ها و چگونگی فرایند آموزش و آزمون‌ها تدوین شده است، موضوع مهم، تکمیل واکسیناسیون خانواده‌های دانشجویان، خصوصاً دانشجویان حاضر در بیمارستان‌ها و مسائل رفاهی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خوابگاه‌های دانشجویی است.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که همه توان و امکاناتی را که در اختیار داریم در جهت رفع مشکلات دانشجویان به کار بندیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین