تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
plusresetminus
حزب الله: خودرو تارا به عنوان جدید ترین محصول ایران خودور با تایید رسمی و ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده، اولین خودروی تمام ایرانی برای حضور در بازارهای اروپایی خواهد شد تا از اعتبار صنعت خودروی کشورمان دفاع کند.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۲۳۵
تارا آماده درخشش در اروپا/ ایران خودرو به فکر صادرات تارا اتوماتیک باشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از فارس ، احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران تاکید کرد: تارا نتیجه یک سال تلاش و هماهنگی همه بخش‌های مهم ایران خودرو و قطعه سازان، نمونه روشنی از خودباوری و خوداتکایی کارشناسان و مهندسان کشورمان است که در شرایط دشوار تحریم نقطه عطفی در صنعت خودرو ایجاد کردند.
وی با اشاره به استانداردهای سخت‌گیرانه ایمارک افزود: هر خودرو برای حضور در بازار اورپا باید استاندارندهایی مانند تست تصادفات جاده‌ای، ایمنی عابر پیاده و میزان آلایندگی را رعایت کند و خودرو تارا از این آزمون کارنامه موفقی را از ان خود کرد.
نعمت بخش با ابراز خرسندی از ورود تارا اتوماتیک به بازار در هفته‌های آینده گفت: با توجه به تحویل به موقع و استقبال مشتریان از خودرو تارا دنده‌ای، اقدام ایران خودرو در عرضه مدل اتوماتیک اقدام ارزشمندی برای تکمیل سبد محصولات و همچنین پاسخگویی به نیاز مشتریان خواهد بود .
وی ادامه داد: تارا جدیدترین محصول پلتفرم ایران خودرو با توجه به قوای محرکه و ایمنی بالا از محصولات مشابه یک سر و گردن بالاتر است و با این عملکرد و سربلند از آزمایش‌های مختلف، تا سال‌ها می‌تواند در بازار خودرو کشور بدرخشد.
نعمت بخش با بیان این‌که این خودرو در شرایط سخت تحریمی متولد شد، گفت: برگزاری میزهای خودکفایی و تاکید مدیریت ارشد ایران خودرو در استفاده از توان داخلی، نتیجه پرباری برای ایران خودرو داشت و آن تولید و عرضه خودرو تارا در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک بود.
دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: توجه ویژه مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برای طراحی و تولید این خودرو با همکاری قطعه سازان برای اولین بار در ایران با این کیفیت و سرعت صورت گرفته است که جا دارد، در سال  مانع‌زدایی از تولید شاهد رشد و توسعه روز افزون صنعت خودروسازی کشور و درخشش آن در بازارهای صادراتی باشیم.
وی تارا اتوماتیک را خودرویی لوکس توصیف کرد و گفت: این خودرو ایمنی، راحتی و آرامش برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد و با این امکانات قابلیت عرضه و حضور در بازارهای جهانی را دارد و قدم بعدی ایران خودرو باید صادرات این خودرو باشد.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین