تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
plusresetminus
حزب الله:شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته کرمان (kimix 2021 ) حضور فعال دارد.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۲۳۱
حضور فعال شرکت ماهان سیرجان در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن وصنایع معدنی کرمان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته کرمان از روز 17 مهرماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان با حضور  شرکت‌های معدنی و صنعتی دایر شده است.
در جریان برگزاری این نمایشگاه، علی زینی وند استاندار کرمان در غرفه شرکت ماهان سیرجان بهره‌بردار معدن 5 گل گهر حضور یافت و مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در خصوص عملکرد و دستاوردهای این شرکت توضیحاتی ارائه کرد.
شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره ۵ گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

نمایشگاه مذکور که در مساحتی بیش از 7 هزار مترمربع با ۸۵ غرفه از شرکت‌های مختلف معدنی، صنایع و تجهیزات وابسته سراسر کشور برگزار شده، تا روز 20 مهر ماه جاری ادامه دارد.
شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان از فعالان صنعت و معدن و علاقه‌مندان دعوت کرد از غرفه این شرکت در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته مستقر در سالن خواجوی کرمانی غرفه شماره ۲ دیدن کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین