تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
plusresetminus
حزب الله:مورگان فریمن در مصاحبه‌ای اعلام کرد که حامی تحریم و کاهش بودجه پلیس ایالات متحده آمریکا نیست.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۲۱۲
مخالفت مورگان فریمن با تحریم پلیس آمریکا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «مورگان فریمن» بازیگر مشهور هالیوود  می‌گوید از جنبش قطع بودجه پلیس ایالات متحده آمریکا حمایت نمی‌کند.
جنبش «بودجه پلیس را قطع کنید» در سال‌های اخیر به ویژه در ایالات متحده به دنبال بروز رفتا‌رهای خشونت‌آمیز پلیس مورد توجه زیادی قرار گرفته و گروه‌هایی به حمایت از این جنبش پرداخته اند. حامیان این جنبش معتقدند که بودجه پلیس باید برای مسائل مرتبط به رفاه عمومی مورد استفاده قرار بگیرد.
اما فریمن بازیگر کهنه‌کار در مصاحبه‌ای با سلنا هیل در این باره می‌گوید: «من هرگز از قطع بودجه پلیس حمایت نمی‌کنم. پلیس و وظایفش، جدا از همه مسائل منفی که حول آن ایجاد شده، برای ما بسیار ضروری است و بیشتر آن‌ها کسانی هستند که وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و وظایف روزانه خودشان را انجام می‌دهند. بعضی از این پلیس‌ها افرادی هستند که بجز در شرایطی که به آن‌ها حمله می‌شود، هرگز دستشان را به سوی اسلحه نبرده‌اند.
فریمن اخیرا در فیلم سینمایی «کشتن کنت چمبرلین» نقش آفرینی کرده. این فیلم بر روی داستان کشته شدن یک مرد مُسن سیاهپوست به دست پلیس تمرکز می‌کند. داستان این فیلم واقعی است و در سال ۲۰۱۱ رخ داد. فرانکی فیسون که در این فیلم نقش «کنث چمبرلین» را ایفا کرده اظهارات فریمن را تأیید می‌کند و می‌گوید: با مورگان موافقم. من مطمئنا از قطع بودجه پلیس حمایت نمی‌کنم.
اوایل امسال بود که فریمن با یک استاد حقوق جزا برای کمک یک میلیون دلاری به دانشگاه می‌سی‌سی‌پی همکاری کرد. این همکاری به منظور ایجاد مرکزی برای اصلاح و آموزش پلیس صورت گرفت.
سال گذشته گزارش شد که «مورگان فریمن» و «فلورنس پیو» نامزد اسکار در فیلم «یک انسان خوب» (A Good Person) به نویسندگی و کارگردانی «زک براف» بازی می‌کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین