تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج با اشاره به افتتاح فاز نخست کنارگذر مهرشهر، گفت: عملیات اجرای فاز دوم این پروژه به طول دو کیلومتر آغاز شده است.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۱۹۶
فاز نخست کنارگذر مهرشهر افتتاح شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مصطفی سعیدی سیرائی در مراسم افتتاح فاز اول کنارگذر مهرشهر که پیش از ظهر امروز یکشنبه هجدهم مهر ماه با حضور کامبیز بازرگان معاون وزیر جهاد و کشاورزی، اعضای شورای شهر و معاونین برگزار شد، اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کار شهرداری است.
وی به پروژه های مهم در دست احداث در کرج اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه‌ها، پروژه کنارگذر مهرشهر است که مسیر دسترسی به فرودگاه پیام را تسهیل می کند.
شهردار کرج  گفت: فاز نخست این پروژه از رجائی شهر آغاز و انتهای آن به فرودگاه پیام متصل می شود که ترافیک شمال و جنوب شهر را تسهیل می‌کند.
سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه فاز اول این پل حدود ۸۰۰ متر است، افزود: ادامه این پل حدود دو کیلومتر تا نزدیک خیابان چمن است که پیمانکار آن انتخاب و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد. 
وی از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه خبر داد و گفت: فاز دوم آن از چهارراه دانش به سمت خیابان چمن به طول دو کیلومتر اجرایی خواهد شد.
سعیدی سیرائی عنوان کرد: مابقی این پروژه به طول چهار کیلومتر تا فرودگاه پیام است که در سال‌های آینده برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.
وی با تاکید بر این که اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کار این دوره از مدیریت شهری است، بیان کرد: برنامه ریزی برای اجرای برخی از پروژه‌های شهری در مناطق محروم صورت گرفته و به مرور انجام می‌شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین