تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
plusresetminus
تأکید دوباره پلیس؛

برگ سبز خودرو همان سند است

حزب الله:سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: برگ سبز خودرو همان سند است و دیگر نیاز نیست مردم برای ثبت سند به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۱۸۸
برگ سبز خودرو همان سند است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ حمدالله رحمتی پور  با اشاره به اینکه ۱۷۰ دوربین پلاک خوان و نظارتی در کلانشهر کرج فعال است، اظهار کرد: این دوربین‌ها در سطح معابر و خیابان‌های شهر مستقر هستند و تخلفات رانندگی را ثبت می‌کنند.
وی با اشاره به حجم زیاد تردد خودروها در کرج ادامه داد: نبود زیرساخت‌های مناسب برای استفاده مردم از سیستم حمل و نقل عمومی باعث ازدیاد خودروهای شخصی در معابر و خیابان‌های کرج شده که به این مشکل باید کمبود پارکینگ را هم اضافه کرد.
وی توضیح داد: این مشکلات باعث شده در برخی ساعات از جمله اوایل صبح و اواخر عصر شاهد ترافیک سنگین در برخی معابر  باشیم.
سرهنگ رحمتی پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ابهامات برخی شهروندان در خصوص برگ  سبز خودرو تاکید کرد: برگ سبز خودرو همان سند است و دیگر نیاز نیست مردم برای ثبت سند به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: روزانه ۶۰۰ الی ۸۰۰ نقل و انتقال خودرو در البرز انجام می‌شود که با کاهش شیب کرونا و تعدیل در تعداد مراجعان به مرور کمتر می‌شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ۶۵ درصد تصادفات شهری البرز مربوط به برخورد عابران با خودرو است، گفت: متاسفانه هم از لحاظ تعداد پل‌های عابر با کمبود مواجه هستیم و در کنار آن عابرین هم توجه لازم را در زمان عبور از خیابان ندارند.
وی گفت: برای کاهش آمار تصادفات عابرین پیاده علاوه بر ترویج فرهنگ ترافیک باید به دنبال ایجاد گذرگاه های ایمن و افزایش تعداد عابر پیاده باشیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین