تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی پروژه واکسن رازی کوو پارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: بر اساس هماهنگی انجام گرفته با وزارت بهداشت و مصوبه کمیته ملی واکسن، اسامی داوطلبان واکسن کووپارس در سامانه ملی واکسن ثبت می‌شود و به عنوان شهروندان واکسن زده قابل استعلام خواهد بود.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۱۸۷
نتایج اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با سینوفارم به زودی اعلام می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد حسین فلاح مهرآبادی با اعلام خبر دریافت کارت واکسن رازی کووپارس گفت: تمام افرادی که در فازهای اول، دوم و سوم واکسن رازی شرکت کردند، اسامی و کد ملی آنها در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و در سامانه مربوطه ثبت خواهد شد تا هر زمان استفاده از کارت واکسن اجباری شود، از طریق استعلام اسامی، تایید واکسیناسیون این افراد مشخص شود.
 سخنگوی پروژه واکسن رازی کوو پارس همچنین با اشاره به مشارکت حدود ۱۴ هزار نفر در مطالعه فاز سوم واکسن کرونای موسسه رازی، گفت: تا کنون حدود ۱۴ هزار نفر نوبت اول واکسن کووپارس و حدود ۲۰۰۰ نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.
فلاح مهرآبادی یادآور شد: به زودی به مرحله‌ای می‌رسیم که بخشی از داوطلبان، ۳۵ روز از نخستین تزریق یا ۱۴ روز از نوبت دوم تزریقشان گذشته و اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با واکسن سینوفارم مشخص و نتایج  به سازمان غذا و دارو ارسال خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین