تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
plusresetminus
حزب الله:وحید رحیمیان بازیگر سریال «در کنار پروانه‌ها»، از چگونگی حضورش در عرصه بازیگری و شرایط خاص زندگی خود گفت.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۱۷۶
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وحید رحیمیان متولد سال ۷۱ در تهران است. او با علاقه‌ای که به کار نمایش داشت، ابتدا وارد دنیای تئاتر شد و با خنداننده شو رامبد جوان در سال ۹۷ مسیر جدیدی را تجربه کرد.
در آن دوره برنامه خندوانه علی صبوری، ابوطالب حسینی، امیرحسین قیاسی و وحید رحیمیان از برترین شرکت کنندگان بودند. حالا رحیمیان چند سالی است که از استندآپ کمدی فاصله گرفته و به سمت علاقه خود یعنی بازیگری رفته است. او در کار‌هایی همچون مجموعه پاپیون، سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی، سینمایی کودک و خدا به کارگردانی حمید شاه حاتمی و سریال در کنار پروانه‌ها به کارگردانی داریوش یاری بازی کرده است.
وحید رحیمیان  در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سریال در کنار پروانه‌ها گفت: سر یک کار سینمایی بودم و یکی از دوستانم من را برای این کار معرفی کرد. جلسه‌ای با آقای یاری داشتیم و با هم درباره نقش صحبت کردیم. شخصیت مجید کوچولو را خیلی دوست داشتم و به یک سری از افکار من نزدیک بود. فیلمنامه را هم تا چند قسمت خواندم و قبول کردم.
وی ادامه داد: خیلی کار را دوست دارم و تلاش کردم رفاقت مجید با رهی و عشق به سیمین به خوبی برای مخاطب باور پذیر باشد. با آقای امیر محمد عبدی سرپرست نویسندگان سریال صحبت می‌کردم و او هم خوشحال بود؛ چراکه این شخصیت را براساس زندگی یکی از دوست‌های قدیمی‌اش نوشته و می‌گفت خیلی نزدیک به او بازی کردم.
وحید رحیمیان
رحیمیان درباره حضورش در خندوانه توضیح داد: من یک جمله‌ای می‌گویم شاید فلسفی و بزرگ به نظر بیاید؛ من از خدا خواستم که بازیگر شوم، اما اتفاقاتی در مسیر زندگی ام رخ داد تا من رویای بازیگری را کنار بگذارم. در دوران دبیرستان به خاطر شلوغ بودن و شیطنت هایم از مدرسه اخراج شدم. معلم هایم به خاطر استعدادی که از من دیده بودند از من خواستند که کلاس بازیگری بروم؛ اما به دلیل مشکلات اقتصادی پدرم ورشکست شده بود و من نمی‌توانستم در کلاس بازیگری شرکت کنم. به همین دلیل من رویای بازیگری را رها کردم و از سال ۸۷ به سمت فروشندگی رفتم. البته من همان روز‌ها نمایش‌های کمدی و مناسبتی اجرا می‌کردم. من همیشه دوست داشتم اطرافیانم را بخندانم و شاد کنم. حتی در آموزشگاه بازیگری به خاطر شلوغ بودن و بر هم زدن نظم کلاس استاد من را اخراج کرد. حتی استاد با شوخی‌ها می‌خندید، اما اخراجم می‌کرد. بعد از آن زمانی که سربازی رفتم هم خدمتی‌ها و فرمانده ام من را تشویق کردند و تئاتر برای آن‌ها اجرا می‌کردم.
بازیگر سریال دوپینگ ادامه داد: من از خدا خواسته بودم که بازیگر شوم، اما به خاطر مشکلات اقتصادی آن را رها کردم و خواست خدا بود دوباره به سمت بازیگری برگردم. یک روزی خانه یکی از دوستانم بودم و تلویزیون روشن بود. رامبد جوان از مخاطبان خواست که ویدئو ارسال کنند. من گوشی ساده داشتم و با گوشی دوستم فیلم گرفتم و برای خندوانه ارسال کردم. حس می‌کردم الان نوبت من است و باید در این برنامه شرکت کنم.
وی عنوان کرد: آن روز‌ها من در خیابان آلوچه می‌فروختم، همان زمان هم از مردم می‌خواستم اپلیکیشن را نصب کنند و به من رای بدهند. از ۷ هزار نفر به ۲۵۰ نفر برتر رسیدم و دوباره ویدئو جدید فرستادم و جزو ۱۰۰ نفر قرار گرفتم و در برنامه شرکت کردم و در نهایت سوم شدم!
رحیمیان درباره تاثیر خندوانه در شهرتش بیان کرد: قطعا تاثیر داشته است، اگر بگویم نه که یک حرف بی منطق و ناحق است. البته من هم تلاش خودم را انجام داده بودم و کسی از گذشته من خبر ندارد. این روز‌ها می‌جنگم تا بگویم اگر خندوانه استعداد بازیگری هم بود من شرکت می کردم، چون علاقه من بازیگری بود.
وحید رحیمیان
این بازیگر درباره ایده رامبد جوان برای خنداننده شو اظهار کرد: بی اغراق این حرف را می‌زنم، رامبد جوان یکی از انسان‌های بزرگ است که در زندگی ام دیدم. آقای جوان کار خودش را برای ما انجام داد و ما را بسیار حمایت کرد. من همیشه دوست داشتم با او کار کردم حتی برای مردم معمولی قرار بود تست بدهم که همزمان سرکار دیگری بودم.
رحیمیان درخصوص ادامه فعالیتش در حوزه بازیگری یا استندآپ کمدی توضیح داد: من، چون با استندآپ دیده شدم، مخاطبان انتظار استندآپ را از من دارند؛ اما من می‌خواهم بیشتر بازیگری را ادامه بدهم و به عنوان استندآپ کمدین نمی‌خواهم فعالیت کنم.
بازیگر در کنار پروانه‌ها خاطرنشان کرد: همیشه از خدا می‌خواهم که نیرویی به من بدهد تا حسادت را به طور کامل از بدنم بیرون کنم، چراکه حسادت جلوی رشد آدم‌ها را می‌گیرد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین