کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بورس با افت ۱۰ هزار واحد، سرخ پوش ماند

باشگاه خبرنگاران جوان , 18 مهر 1400 ساعت 16:00

حزب الله:در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۶۱۰ واحدی قرار گرفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه ۱۸ مهر ماه در ابتدای معاملات با افت یک هزار و ۷۹۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۴ هزار واحدی قرار گرفت. در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۶۱۰ واحدی قرار گرفت.


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «فولاد» و «همراه» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «کیمیاتک»، «فسبزوار» و «برکت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص هم وزن نیز با اُفت ۵ هزار و ۸۹۷ واحد بر روی پله ۴۱۴ هزار و ۶۸۳ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون سهم به ارزش ۳ هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان رسید.

اُفت ۱۹۷ واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص فرابورس هم با افت ۱۹۷ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۷۸۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران نیز به تعداد یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۱۹۱ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های تاپیکو، پارسان و شبریز به ترتیب با ۲۲۳.۱، ۱۹۱.۵ و ۱۶۹.۲۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. فملی، فولاد و همراه به ترتیب با ۸۴۶.۱۲، ۴۹۳.۳۳ و ۴۹۲.۷۴ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های شراز، شاوان و شپاس به ترتیب با ۱۱.۶۲، ۹.۴۵، ۳.۸۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. آریا، بپاس و فجهان به ترتیب با ۳۱.۳۲، ۲۵.۷۷، ۲۰.۷۷ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز فرآورده نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴ هزار و ۶۸۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. شیمیایی، خودرو و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های فپنتا، سبجنو و نمرینو بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سخزر، وسکرد و ساربیل بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های داوه، شراز و شپاس بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های بالاس، قچار و تاپیکش بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های کمند، بارند و فردا بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسرضوی، بکاب و همای در بورس تهران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد ۷۰۴، اراد ۶۴۴ و اراد ۵۴۴ و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اراد ۷۰۴، اراد ۶۴۴ و اراد ۵۴۴ در فرابورس تهران داشتند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های شبندر، خبهمن و خودرو بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وبهمن ۲، پالایش و شپنا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

همچنین دی، کرمان و فجهان بیشترین ارزش معامله و نماد‌های اراد ۷۰۴، اراد ۶۴۴ و اراد ۵۴۴ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

 


کد مطلب: 265157

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/265157/بورس-افت-۱۰-هزار-واحد-سرخ-پوش-ماند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com