کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح کرد؛

لزوم نظارت جدی بانک مرکزی بر بانک‌ها/ وزارت اقتصاد فروش دارایی‌های مازاد دولت را در چارچوب قانون بودجه با جدیت پیگیری کند

باشگاه خبرنگاران جوان , 18 مهر 1400 ساعت 13:47

حزب الله:رئیسی با بیان اینکه مسئولیت و مدیریت اصلی تنظیم بازار برعهده معاون اول رئیس جمهور است، گفت: ستاد تنظیم بازار باید زیر نظر معاون اول فعال‌تر و عملیاتی‌تر شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به لزوم فروش دارایی‌های مازاد دولت در چارچوب قانون بودجه، گفت: وزارت اقتصاد و دارایی وظیفه دارد این موضوع را با جدیت پیگیری کند.
رئیس جمهور اصلاح نظام مالیاتی و شناسایی مؤدیان جدید مالیاتی را ضروری دانست و بر لزوم کنترل و کاهش هزینه‌های دولت با مشارکت و اهتمام دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف تاکید کرد.
رئیسی همچنین خواستار نظارت جدی و عملیاتی بانک مرکزی بر همه بانک‌ها از جمله بانک‌های خصوصی شد و گفت: هدایت نقدینگی از فعالیت‌های غیرمولد به فعالیت‌های تولیدی و ساماندهی نقدینگی با استفاده از نظرات کارشناسان اقتصادی از مهم‌ترین وظایف بانک مرکزی است.
در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، نظرات و دیدگاه‌های اعضا درباره تنظیم بازار کالا‌های اساسی مطرح و بررسی شد.


کد مطلب: 265142

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/265142/لزوم-نظارت-جدی-بانک-مرکزی-بانک-ها-وزارت-اقتصاد-فروش-دارایی-های-مازاد-دولت-چارچوب-قانون-بودجه-جدیت-پیگیری-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com