تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج پیشنهاد داد برای پرسنل خدمات شهر و فضای سبز بسته معیشتی تهیه شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۱۴۱
درهای اتاق مدیران به روی شهروندان باز باشد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی سعیدی سیرائی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی که در سالن شهدای شهرداری و با حضور معاونان، مدیران مناطق و روسای سازمان های تابعه شهرداری برگزار شد، گفت: کسب درآمد در مناطق و سازمان‌ها در اولویت کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه درآمدهای مجموعه مدیریت شهری صرف خدمت رسانی برای شهر و شهروندان می شود، بر ضرورت برگزاری جلسات درآمدی به صورت هفتگی در مناطق تاکید کرد و اظهار داشت: برای جلوگیری از کاهش خدمات رسانی همچنین جهت توسعه ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف، افزایش درآمد امری ضروری است که همه باید در تحقق این مهم مشارکت داشته باشند.
شهردار کرج همچنین به ایجاد تفکر جهادی برای اجرای کار جهادی تاکید و عنوان کرد: تعامل با گروه‌های جهادی باید به شرط فعالیت مجموعه مدیریت شهری و پیمانکاران این نهاد صورت گیرد و تنها شاهد فعالیت گروه‌های جهادی نباشیم.
سعیدی سیرائی در ادامه ضمن تاکید بر این موضوع که کار مدیریت شهری خدمت به شهروندان است، از تمامی معاونان، مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها خواست تا در اتاق خود را به روی شهروندان باز بگذارند و تصریح کرد: در صورتی که کسی به این موضوع توجه نکند جابجا خواهد شد.
تهیه بسته معیشتی برای پاکبانان
شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیشنهاد داد تا برای پرسنل خدمات شهر و فضای سبز بسته معیشتی تهیه شود.
وی اضافه کرد: این بسته فقط برای پاکبانان خواهد بود و دیگر پرسنل شامل دریافت آن نمی‌شوند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین