تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
plusresetminus
حزب الله:معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی ۵ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۱۴۰
تکمیل پروژه بزرگراه شمالی چقدر هزینه دارد؟
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احداله احمدی پرگو در جلسه بررسی وضعیت پروژه بزرگراه شمالی اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین دغدغه در خصوص تکمیل این پروژه نحوه تامین مالی آن است.
وی ادامه داد: طبق برآوردهای انجام شده، برای بهره برداری از این بزرگراه بیش از پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با شرایط درآمدی فعلی، تامین آن از توان شهرداری خارج است.
وی با اشاره به اینکه بزرگراه شمالی پروژه‌ای ملی است و تکمیل آن نیاز به نگاهی فرا استانی دارد، گفت: حمایت دولت در تامین بخشی از منابع مورد نیاز برای تکمیل این بزرگراه می‌تواند نوید بخش اتفاقات خوب باشد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج توضیح داد: بنا شده در کنار حمایت دولت، از طریق فروش اراضی حاشیه این پروژه، قسمتی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل این بزرگراه تامین شود.
پرگو تاکید کرد: با توجه به اینکه بزرگراه شمالی در حریم کرج ایجاد می‌شود، باید برنامه مدونی با رویکرد حفاظت و عدم جذب جمعیت برای کاربری‌هایی که در حاشیه این پروژه با واقع شده‌اند داشته باشیم.
این مسئول اضافه کرد: در این جلسه نظر مشاور بزرگراه، مشاور طرح تفصیلی و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا در خصوص این پروژه شنیده شد و بنا شد برای تسریع در تکمیل آن این جلسات به طور مستمر برگزار شود.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج گفت: تا کنون بخش عمده ای از هزینه تخصیص یافته برای این پروژه را شهرداری متقبل شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش سهم دولت در این زمینه باشیم.



منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین