تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
plusresetminus
سرپرست مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت اعلام کرد؛

کارت دیجیتال وزارت بهداشت تنها مدرک معتبر واکسیناسیون است

حزب الله: سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران، کارت دیجیتال صادر شده از سوی وزارت بهداشت است.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۰۶۷
کارت دیجیتال وزارت بهداشت تنها مدرک معتبر واکسیناسیون است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی شریفی زارچی، در نامه‌ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران، کارت دیجیتال صادرشده از سوی وزارت بهداشت است.
 
در متن این نامه خطاب به شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی آمده است: عطف به نامه وزیر بهداشت، به استحضار می‌رساند تنها مدرک دارای اصالت واکسیناسیون ایران، کارت دیجیتال واکسن صادرشده از سوی وزارت متبوع می‌باشد که از طریق سامانه salamat.gov.ir صادر شده باشد.
 
لازم به ذکر است جهت تعیین اصالت کارت واکسن دیجیتال انگلیسی (مخصوص مسافران به خارج کشور)، کافی است بارکد دوبعدی (QR-Code) مندرج روی کارت توسط یک گوشی تلفن همراه اسکن شود.
 
در صورت اصالت کارت، صفحه‌ای با نشانی https://vaccinecard.health.gov.ir باز خواهد شد که عیناً تصویر کارت دیجیتال فرد را نمایش می‌دهد.
 
خواهشمند است دستور فرمائید موضوع فوق به تمامی آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی مستقر در کشور و سایر شرکت‌های ذیربط منعکس گردد.
 
مقتضی است اطلاع رسانی مناسب به مشتریان این شرکت‌ها به گونه‌ای انجام شود که حداقل دو هفته قبل از مسافرت نسبت به تهیه کارت دیجیتال واکسن اقدام نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، مراتب را از طریق فرم اعلام خطا در کارت واکسن (موجود در همان سامانه salamat.gov.ir) پیگیری فرمایند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین