کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«حزب‌الله» لبنان:

عاملان حمله تروریستی در «قندوز» افغانستان مجازات شوند

مهر , 18 مهر 1400 ساعت 9:08

حزب الله:
«حزب‌الله» لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی اخیر در «قندوز» افغانستان خواستار محاکمه هرچه سریعتر عاملان این جنایت فجیع شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «حزب الله لبنان» با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی اخیر به «قندوز» افغانستان را به شدت محکوم کرد. حزب الله در بیانیه خود از این حمله به عنوان یک جنایت فجیع یاد کرده است.
بر اساس این گزارش، در بیانیه حزب الله لبنان در این زمینه آمده است: اقدام تروریستی در قندوز افغانستان با تمامی ارزش‌های ادیان آسمانی و اصول حقوق بشری در تعارض است. مقامات مسئول در افغانستان عاملان این جنایت فجیع را محاکمه کنند.
حزب الله در ادامه نیز افزوده است: لازم است که مقامات افغانستان تدابیری را به منظور جلوگیری از تکرار مجدد این حوادث دردناک اتخاذ کنند. از خداوند می‌خواهیم شهدای این حمله تروریستی را رحمت کند و به خانواده‌های آنها صبر عنایت فرماید.
گفتنی است، شبکه تلویزیونی طلوع دیروز شنبه از افزایش تعداد شهدای انفجار انتحاری روز گذشته در این کشور به ۱۵۰ نفر خبر داد. بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، یکی از اعضای کادر بیمارستان ولایت قندوز در این خصوص گفت که بر اثر این حادثه تا کنون ۱۵۰ تن شهید و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
گروهک تکفیری تروریستی داعش پیشتر مسئولیت انفجار در مسجد سید آباد در منطقه خان آباد واقع در ولایت قندوز افغانستان را بر عهده گرفت. ظهر روز جمعه انفجاری هنگام اقامه نماز در مسجد شیعیان رخ داد.
طبق گزارش‌ها این انفجار حدود ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی رخ داد. جمعیت زیادی برای اقامه نماز جمعه جمع شده بودند که عامل انتحاری یک بمب را در داخل مسجد منفجر کرد.


کد مطلب: 265064

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/265064/عاملان-حمله-تروریستی-قندوز-افغانستان-مجازات-شوند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com