کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرعبداللهیان: روابط ما با سوریه راهبردی است/ المقداد: از ایران حمایت می‌کنیم

تسنیم , 17 مهر 1400 ساعت 15:54

حزب الله:
وزیر خارجه سوریه در دیدار با همتای ایرانی خود در دمشق گفت که سوریه در قضیه پرونده هسته‌ای ایران از این کشور حمایت و اقدامات آمریکا را محکوم می‌کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«فیصل مقداد»، وزیر امور خارجه سوریه در بدو ورود همتای ایرانی خود به دمشق گفت: «ما قویاً همه اقدامات آمریکا برای بازی با پرونده هسته‌ای ایران و سایر پرونده‌ها در منطقه را محکوم می‌کنیم.»
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فیصل مقداد با بیان اینکه این سفر خیلی مهم است و امیدوار است که تکرار شود، افزود: «ما از تلاش‌های مسئولان ایران در ارتباط با پرونده هسته‌ای حمایت می‌کنیم.»
وزیر امور خارجه ایران نیز در ابتدای این دیدار گفت: «روابط ما با سوریه راهبردی است و در راستای توسعه همکاری‌ها با این کشور در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم. سوریه در مسیر پیشرفت و شکوفایی است و ما کنار این کشور خواهیم ایستاد کما اینکه در جنگ علیه تروریسم نیز ایستادیم.»
وزیر امور خارجه کشورمان امروز در رأس هیئتی بعد از سفر به لبنان، وارد دمشق، پایتخت سوریه شد و مورد استقبال همتای سوری خود قرار گرفت.
حسین امیرعبداللهیان بعد از سفر به مسکو راهی لبنان شد و با مقامات این کشور از جمله نخست وزیر و رئیس جمهور و وزیر خارجه و همچنین دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.


کد مطلب: 265056

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/265056/امیرعبداللهیان-روابط-سوریه-راهبردی-المقداد-ایران-حمایت-می-کنیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com