کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پسر وزیر دفاع سابق افغانستان یک عمارت ۲۰.۹ میلیون دلاری در آمریکا خرید

ایسنا , 17 مهر 1400 ساعت 15:49

حزب الله:پسر وزیر دفاع سابق افغانستان یک عمارت ۲۰.۹ میلیون دلاری در بورلی هیلز، آمریکا خریده درحالیکه پیشتر مالک یک ملک ۵.۲ میلیون دلاری در ساحل میامی بوده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،داوود وردک، پسر عبدالرحیم وردک، وزیر دفاع دولت اشرف غنی این عمارت تازه ساز را که توسط یک معمار محلی ساخته شده و ۸۳۶ مترمربع است، خریداری کرده است.
این ملک آخرین بار در سال ۲۰۱۶ به ارزش ۹.۵ میلیون دلار به گروه ساختمانی "وودبریج"‌ فروخته شد و این گروه، آن را تخریب کرد و سازه جدید را با معماری محلی ساخت.
این ساختمان جدید شامل پنج اتاق خواب و هفت سرویس بهداشتی با دیوارهای آینه‌کاری است. همچنین یک حیاط مرکزی با یک اصله درخت زیتون به علاوه سقف‌های مسطح با تزئین چراغ‌های LED نیز از دیگر تزئینات این عمارت است.
اطلاعات زیادی در مورد علایق تجاری مختلف یا منشاء ثروت پسر وزیر دفاع سابق افغانستان در دسترس نیست که در سال ۱۹۷۷ متولد شده و پناهنده‌ای از قوم پشتون افغانستان است. اما سوابق شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که وی رئیس یک کمپانی مستقر در میامی به نام " AD Capital Group" است. همچنین گزارش‌های متعددی هم وجود دارد که نشان می‌دهد برادر بزرگتر این مرد افغان به نام "حامد وردک" یک تاجر موفق است که ریاست کمپانی نقل و انتقالات نظامی به نام هلدینگ "NCL" را برعهده دارد.
این کمپانی اگرچه در ویرجینیا مستقر است اما در درجه نخست در افغانستان فعالیت داشته و قراردادهای هنگفتی را با دولت آمریکا در ازای حفاظت از راه‌های تامین مایحتاج آمریکایی‌ها در افغانستان بسته بوده است. ارزش این قراردادها ۳۶۰ میلیون دلار اعلام شده است.


کد مطلب: 265055

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/265055/پسر-وزیر-دفاع-سابق-افغانستان-یک-عمارت-۲۰-۹-میلیون-دلاری-آمریکا-خرید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com