تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
plusresetminus
حزب الله:فرمانده انتظامی استان البرز گفت: قطعا امکانات و نیروهای موجود پاسخگوی جمعیت استانی که سال به سال اضافه می‌شود نیست ولی این نمی‌تواند توجیه خوبی برای عدم ارائه خدمت از سوی پلیس باشد و علی رغم محدودیت‌ها با تمام توان برای ارائه خدمات مطلوب آماده‌ایم.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۰۳۲
بسیاری از خدمات پلیس به صورت آنلاین ارائه می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه ۱۷ مهرماه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته ناجا اظهار کرد: برای پلیس بیش از ۷۰۰ ماموریت تعریف شده که با شیوع کرونا به این ماموریت‌ها اضافه شده است.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: طی ۱۹ ماه گذشته، حدود یک سوم از نیروهای پلیس استان به کرونا مبتلا شده و متاسفانه چهار نفر از آنها هم جان خود را از دست داده‌اند.
وی با بیان اینکه پاندمی کرونا هیچ تاثیری در کمیت و کیفیت خدمات رسانی نیروهای پلیس نداشته، گفت: نیروهای پلیس به دلیل ارتباط مستقیم با مردم، مجرمین، اعزام به ماموریت‌های مختلف و... به  کرونا مبتلا شدند و این ویروس را به اعضای خانواده خود هم منتقل کرده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی توضیح داد: پلیس هوشمند، امنیت پایدار به عنوان شعار امسال انتخاب شده و برنامه ریزی لازم برای تحقق آن صورت گرفته است.
سردار محمدیان افزود: در گذشته ارائه بسیاری از خدمات از سوی پلیس منوط به حضور مردم بود ولی امروز بسیاری از خدمات به صورت آنلاین ارائه می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: اطلاع از ممنوع الخروج بودن مسافران، اعلام سرقت خودرو و پیگیری مراحل ترخیص خودروهای توقیف شده توسط پلیس تنها مواردی از هوشمندسازی خدمات پلیس است.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نیروهای پلیس افزود: این فرهنگ است که باعث می‌شود نیروهای پلیس در مقابل کسانی که با سلاح گرم یا سرد  و یا اعمال مجرمانه می‌خواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند بایستند.
سردار محمدیان اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب تا کنون ۲۷۳ نیروی پلیس فقط در البرز به درجه شهادت نائل شده‌اند و این آمار در کشور به بیش از ۱۳ هزار نفر می‌رسد.
وی در پاسخ به اینکه آیا امکانات و تعداد نیروهای پلیس البرز پاسخگوی نیاز استان است، توضیح داد: طبق سرشماری سال ۹۵، جمعیت البرز دو میلیون و۷۰۰ هزار نفر است ولی با مستندات باید گفت که هر سال به اندازه یک شهر ۱۰۰ هزار نفری به جمعیت استان اضافه می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی البرز اضافه کرد: قطعا امکانات و نیروهای موجود پاسخگوی جمعیت استانی که سال به سال اضافه می‌شود نیست ولی این نمی‌تواند توجیه خوبی برای عدم ارائه خدمت از سوی پلیس باشد و علی رغم محدودیت‌ها با تمام توان برای ارائه خدمات مطلوب آماده‌ایم.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کاهش تعداد معتادین متجاهر استان اشاره کرد وگفت: با راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ فقط ظرف ۱۰ روز گذشته ۲۵۰ معتاد متجاهر از سطح معابر و خیابانها جمع آوری شده‌اند.
وی گفت: پلیس آمادگی دارد که ظرف ۴۸ ساعت کل استان را از وجود معتادین متجاهر پاکسازی کند ولی واقعیت این است ظرفیت اردوگاه ماده ۱۶ محدوداست و این کار باید مرحله به مرحله انجام شود.
سردار محمدیان همچنین به کاهش ۴۵ درصدی نزاع در استان  البرز در شش ماه گذشته اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش خط  قرمز پلیس است و با کسانی که می‌خواهند آرامش شهروندان را به خطر بیندازند برخورد قاطع می‌شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین