تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
plusresetminus
حزب الله:سرپرست مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به زلزله امروز گفت: این زلزله خوشبختانه تلفات جانی و مصدوم نداشت، اما خسارات زلزله قبلی را تشدید کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۰۰۱
اعزام اکیپ‌های امدادی به منطقه زلزله‌زده چلگرد / خسارات زلزله گذشته تشدید شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،خسرو کیانی با بیان اینکه 2 تیم امدادی برای زلزله امروز به شهرستان کوهرنگ اعزام شده و در منطقه حضور دارند، اظهار داشت: این زلزله خوشبختانه تلفات جانی و مصدوم نداشته و فقط خسارات زلزله قبلی را تشدید و سیستم‌های خدمات شهری مانند آب و برق دچار اشکالاتی شده‌اند.
وی افزود: نیروهای امدادی پایش وضعیت منطقه را انجام داده که مشکل خاصی گزارش نشده و امدادرسانی ضرورتی نداشته و ارزیابی شرایط نیز ادامه خواهد داشت.
سرپرست مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری  در پایان بیان داشت: زلزله امروز پس‌لرزه زلزله روز دوشنبه بود و درجه آن کمتر از زلزله قبل بوده است.
اعزام 4 اکیپ امدادی هلال احمر به منطقه زلزله‌زده چلگرد
ایرج کیانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان امروز شهرستان کوهرنگ 4 اکیپ امدادی به شهرستان اعزام شد.
وی افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر مصدومیت یا تلفات از سوی اکیپ‌های امدادی گزارش نشده و زلزله امروز ناشی از پس‌لرزه‌های زلزله قبل است که نیاز به اقدامات امدادی نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان داشت:در صورت کسب اطلاعات بیشتر از اکیپ‌های اعزامی در خصوص چگونگی وضعیت شهروندان زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ این اطلاعات در اختیار رسانه‌ها قرار داده می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین