تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
plusresetminus
حزب الله:پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به عملکرد ملی پوشان مقابل امارات گفت: با وجود اینکه در این مسابقه حساس به پیروزی رسیدیم اما باید حواسمان به اشتباهات فنی باشد.
۰
کد مطلب : ۲۶۴۹۹۶
مراقب تنبیه فنی مقابل کره جنوبی باشیم/ برد امارات هشدار داشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرزاد آشوبی درباره برد یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات، گفت: قطعاً کسب سه امتیاز در بازی‌های راه یابی به جام جهانی مهمترین اتفاق است. سه برد متوالی کسب کردیم که ارزش آن خیلی زیاد است و به ما در آینده کمک خواهد کرد.
وی بااشاره به تاکتیک تیم ملی ایران مقابل امارات اظهار داشت: خیلی دیر توانستیم راه گلزنی به این تیم را پیدا کنیم. شیوه بازی امارات در این دوره از رقابت‌ها کاملاً مشخص بود ولی در طول بازی ایران با امارات زمان برد تا کادر فنی به شناخت کافی برسد. ما در مقابل امارات دو ایراد اساسی داشتیم. آنها بازی را از عقب شروع می‌کردند و ما هیچ فشاری روی دفاع آنها نمی‌آوردیم. این ایراد در نیمه دوم تا حدودی برطرف شد اما باز هم در حفظ توپ و جلوگیری از ضد حمله حریف ضعیف بودیم.
آشوبی با انتقاد از تاکتیک تیم ملی ایران تصریح کرد: وقتی توپ را از دست می‌دهیم، نباید اجازه بازیسازی به حریف داده شود. خیلی راحت چنین اشتباهاتی را کردیم که خوشبختانه داور ویدئویی به دادمان رسید.
کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: امارات را بردیم اما هشدار جدی گرفتیم که اگر حریفمان توانمند بود از اشتباهات تاکتیکی نهایت استفاده را می‌کرد و امتیاز می‌گرفت.
وی درباره تقابل هفته جاری با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی گفت: قطعاً با سخت‌ترین حریفمان در گروه بازی می‌کنیم. امیدوارم با اشتباهات تاکتیکی که از خود داشتیم مقابل کره جنوبی تنبیه نشویم. آنها فرصت طلب هستند که تجربه کافی برای گرفتن امتیاز را دارند.
آشوبی خاطرنشان کرد: حافظه فوتبال خیلی کوتاه است. نباید مغرور به بردن‌های متوالی باشیم چون اگر در دور گروهی یک الی دو بازی را بدون امتیاز از زمین خارج شویم، همه چیز بسیار متفاوت خواهد شد. امیدوارم آقای اسکوچیچ که نشان داده بدون حاشیه کار می‌کند و اصول فوتبالی را کاملاً بلد است برای ایرادات تاکتیکی فکری کند.
کارشناس فوتبال ایران در پایان تأکید کرد: اکنون بازیکنان و شرایط تیمی بهتری نسبت به کره جنوبی داریم و به همین علت شانس بیشتری برای برد این تیم در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت اما نیاز است که روی نقاط ضعف خودمان خیلی کار کنیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین