تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
plusresetminus
حزب الله:رئیس پلیس کشور گفت: آن کشورهایی که مدعی هستند بالاترین ارتش و تجهیزات دنیا را دارند اما به دلیل عدم روحیه معنوی، مردمی و اینکه جان انسانها برایشان مهم نیست، اینطور شکست می‌خورند و مفتضحانه از کشور افغانستان فرار می‌کنند.
۰
کد مطلب : ۲۶۴۹۷۲
آنهایی که مدعی بودند بهترین ارتش را دارند، مفتضحانه افغانستان را ترک کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین اشتری صبح امروز همزمان با نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در صبحگاه پرسنل پلیس در ستاد این نیرو اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی سال 1400 با شعار "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" شروع شد، پلیس افتخار دارد که در ابعاد مختلف حافظ امنیت است.
 
فرمانده نیروی انتظامی، امنیت و سلامت را بالاترین نعمت هر کشور دانست و افزود: همکاران خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور اعم از مرزها، مرکز، روستا و جاده در تمام ایام هفته و به صورت شبانه‌روز حضور دارند، چشمان بیدار و تیزبین کارکنان شجاع و انقلابی پلیس، امنیت را برای مردم ما ارمغان می‌آورد و با تمام وجود برای این امنیت تلاش می‌کنند.
 
وی بیان کرد: امروز شاهدیم هر چند روز یک بار یکی از همکاران ما در مصاف با مجرمان، اشرار و گروه‌های مسلح به شهادت می‌رسند، این نشان از آمادگی و نثار جان آنها برای امنیت کشور است.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: امنیت سرمایه بسیار بزرگی است که در اختیار ملت بزرگ ایران قرار گرفته، به لطف الهی، هدایتهای فرماندهی معظم کل قوا، برکت خون شهیدان، ایثارگری نیروهای مسلح و حضور هوشمندانه مردم عزیز در صحنه، امنیت بسیار خوبی داریم که هر روز آن را ارتقاء داده و از آن حراست می‌کنیم.
 
اشتری با بیان اینکه مرزبانان غیور در تمام نقاط مرزی ما حضور دارند، ادامه داد: پلیس هوشمند می‌تواند این امنیت را توسط همکاران و با تجهیزات روز و آموزشهای حرفه‌ای قوی‌تر کند، می‌توانیم با هوشمندسازی پلیس سرعت و دقت و در نتیجه رضایت‌مندی را در ارائه خدمات افزایش دهیم و به جایگاه مطلوب برسانیم.
 
رئیس پلیس کشور عنوان کرد: نیروی انتظامی در ده‌های گذشته رشد خوبی داشته و در سالهای اخیر نیز تحرک نیروی انتظامی مناسب بوده، یکی از دستاوردهای ما هوشمندسازی و رسیدن به پلیس هوشمند خواهد بود و بخشی از این خدمات در این هفته به مردم ارائه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب و مدنظر مقام معظم رهبری فاصله داریم، خاطرنشان کرد: به حمدالله گام را جلو رفته‌ایم اما برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی باید گامهای بزرگی برداریم، امروز نیروی انتظامی برآمده از مردم است، امروز فرزندان غیور میهن اسلامی در لباس سبز پاسداری از ارزشها مشغول خدمت هستند.
 
این مقام انتظامی متذکر شد: بسیاری از کشورها را می‌بینیم که بهترین امکانات و تجهیزات را دارند اما موفق نمی‌شوند، بعد از 20 سال حضور در افغانستان با افتضاح، سرشکستگی و حقارت کشور افغانستان را ترک می‌کنند، آنها که مدعی هستند تمام جهان را می‌توانند در تسخیر خود داشته باشند، مدعی هستند بالاترین ارتش و تجهیزات دنیا را دارند اما به دلیل عدم روحیه معنوی و مردمی و اینکه جان انسانها برایشان مهم نیست، اینطور شکست می‌خورند و مفتضحانه از کشور افغانستان فرار می‌کنند اما ما در جمهوری اسلامی ایران بر اساس مکتب خود باید روحیه انقلابی و مردمی بودن خود را افزایش دهیم، در خدمت مردم باشیم.
 
اشتری افزود: باید آموزشها را ارتقاء دهیم، از مربیان خوب و مجرب بهترین استفاده را کنیم، باید به سمت حرفه‌گرایی و تخصصی شدن بیشتر قدم برداریم، ان‌شاءالله بتوانیم با رهنمودهای مقام معظم رهبری، حمایتهای ستاد کل نیروهای مسلح و خودباروری همکاران گامهای موثر و بالاتری برداریم.
 
وی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارائه خدمت بیشتر به مردم است، باید با هدف‌گذاری و نقشه راه، بر اساس اولویتهای مشخص، راهبرد و سیاستهای مشخص گامهای بلندی برداریم، به حمدالله اقدامات خوب همکاران ما از سال گذشته تاکنون زیاد است. 
 
فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: یکی از اقدامات بزرگ مسئولیت امنیت انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و مجلس خبرگان بود، در این مقطع حساس که همه برای همجه به امنیت تلاش می‌کردند، بهترین امنیت را در انتخابات داشتیم، حضرت آقا از افرادی که باعث این امنیت بودند، تقدیر کردند، همه زحمت کشیدند اما آنکه مسئولیت عظیم در میدان داشت، نیروی انتظامی بود که خوش درخشید و این ماموریت حساس را به خوبی انجام داد.
 
این مقام انتظامی بیان کرد: باید آمادگی‌ها را در نیمه دوم سال نیز حفظ کنیم و آماده تامین امنیت را برای هر مراسم ملی داشته باشیم.
 
اشتری با تقدیر از همکاران که در اقصی‌ نقاط کشور مشغول فعالیت هستند، گفت: درصد قابل توجهی از همکاران ما در کنار خانواده خود نیستند و به دور از خانواده مشغول فعالیت هستند لذا اگر همدلی خانواده کارکنان نباشد مطمئناً نمی‌توانیم ماموریت را به خوبی انجام دهیم.
 
رئیس پلیس کشور تصریح کرد: ما در موضوع کرونا نیز نقش بسیار خوبی داشتیم، از ساعات اولیه که ورود این ویروس منحوس به کشور اعلام شد، نیروی انتظامی کار خود را شروع کرد، امروز نیز همکاران در طرحهای مختلف اعم از واکسیناسیون و کمک به درمان بیماران حضور دارند و گامهای خوبی در این رابطه برداشته شده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین