تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی ناجا ضمن ارائه آخرین وضعیت اجرای طرح ممنوعیت‌های ترافیکی مرتبط با کرونا، از ارائه پیشنهاداتی از سوی پلیس در همین رابطه به ستادملی مقابله با کرونا خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۶۴۹۶۳
آیا محدودیت‌های ترافیکی کرونا و منع تردد شبانه اجرا می‌شود؟ / پیشنهادات جدید پلیس به ستاد کرونا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار مهدی حاجیان درباره آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تردد، گفت:  در حال حاضر آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا پابرجاست و بر این اساس خروج پلاک‌های بومی از شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی و نیز ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع بوده و مشمول جریمه خواهد شد.
 
وی درباره اجرای طرح منع تردد شبانه نیز اظهار کرد:‌ در این مورد تغییری ایجاد نشده و طرح با تصمیم ستادملی مقابله با کرونا در حال انجام است.
 
سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد:‌ در این زمینه پلیس تصمیم‌گیر نیست و ما هر اقدامی که برای تغییر یا برداشتن ممنوعیت ها انجام دهیم، منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست و تصمیم گیرنده پلیس نیست.
 
حاجیان درباره اینکه آیا پلیس موافق اجرای روند فعلی محدودیت‌های تردد هست یا خیر نیز به ایسنا گفت:‌ما پیشنهاداتی را در این خصوص مطرح کردیم. حدود سه یا چهار نوع پیشنهاد دادیم و البته تا این موارد بررسی و نظر نهایی اعلام نشود، همچنان طرح به همان رویه قبلی اجرا خواهد شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین