تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
plusresetminus
حزب الله:وزارت ورزش بعد از سه ماه توقف در روند برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، انجام آن را با ثبت‌نام همزمان از کاندیداهای ۶ فدراسیون از سر خواهد گرفت.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۹۶۲
شروع پرقدرت سجادی در انتخابات/آغاز همزمان نام‌نویسی در۶ فدراسیون
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، روند انتخابات فدراسیون‌های ورزشی که طی سه ماه گذشته و بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای (۱۹ تیرماه) به خاطر برگزاری بازی‌های المپیک و جابه جایی دولت مسکوت ماند از هفته آینده با انجام ثبت نام از کاندیداهای ریاست از سر گرفته می‌شود.
وزارت ورزش در اقدامی عجیب نام نویسی از کاندیداهای ریاست ۶ فدراسیون را به صورت همزمان در دستور قرار داده است.
بوکس، ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، اسکیت، کبدی، بسکتبال و کوهنوردی رشته‌هایی هستند که قرار است نام نویسی از متقاضیان ریاست در آنها به صورت همزمان از شنبه هفته آینده (۳ مهرماه) آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری تا ۱۸ مهرماه ادامه داشته باشد.
در این میان اسکیت جزو فدراسیون‌هایی است که پیش از این ثبت نام از کاندیداهای آن انجام شده بود اما به دلیل تعلل در برگزاری انتخابات، نام نویسی انجام شده باطل اعلام شد تا روند برگزاری انتخابات به طور کامل طبق اساسنامه جدید فدراسیون‌ها و آئین نامه جدید تدوین شده برای انتخابات انجام شود. دوره ریاست بهمن محمدرضایی در فدراسیون اسکیت ۱۱ تیرماه به پایان رسید.
در مورد پنج فدراسیون دیگر که از هفته آینده پروسه انتخاباتی آنها آغاز می‌شود دوره ریاست فعلی همچنان ادامه دارد. فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان (۱۴ آذرماه)، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی (۲۰ آذرماه)، فدراسیون کبدی (۲۵ آذرماه)، فدراسیون بوکس (۵ دی ماه)، و فدراسیون بسکتبال (۲۳ دی ماه) در ماه‌های آینده با اتمام دوره ریاست مواجه می‌شوند.
به منظور نام نویسی از کاندیداهای ریاست ۶ فدراسیون بوکس، ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، اسکیت، کبدی، بسکتبال و کوهنوردی صعودهای ورزشی و طبق آئین نامه جدید «شرایط اختصاصی نامزدهای دارای وثاقت و امانت، نحوه ثبت نام و رأی‌گیری برای داوطلبان پست‌های هیأت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی»، دبیر فعلی هر یک از این فدراسیون‌ها به عنوان دبیر مجمع پیگیر امور خواهد بود.
وزارت ورزش در حالی انتخابات این ۶ فدراسیون را در دستور کار قرار داده که در مورد ژیمناستیک و تیراندازی هنوز برنامه‌ای را نهایی نکرده است. دوره ریاست زهرا اینچه درگاهی و علی دادگر در این دو فدراسیون به ترتیب ۱۹ و ۲۰ تیرماه به پایان رسید و حتی نام نویسی از کاندیداهای ریاست آنها هم انجام شد اما وزارت ورزش در مورد این دو فدراسیون همچون اسکیت رأی به ابطال نام نویسی های صورت گرفته داد.
دیگر اینکه فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی (۲۲ آذرماه)، فدراسیون تکواندو (۲ دی ماه) و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو (۹ دی ماه) دیگر فدراسیون‌هایی هستند که طی ماه‌های آینده با پایان دوره ریاست مواجه می‌شوند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین