تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
plusresetminus
خط‌خطی کردن چند خط و ارایه اخبار مخدوش به مخاطب و تلاش برای به انحراف کشاندن ذهنی هرکس که به ما به عنوان رسانه اعتمادی دارد، خیانت آشکار است.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۹۵۱
هفت‌ خط‌های حوزه خودرو و ضرورت انجام رسالت حرفه‌ای

به گزارش مادنیوز، صرفه‌نظر از اینکه در بازار خودرو منفعت‌طلبان همواره در کشاکش‌های بازار برای نفع بیشتر همه‌کار می‌کنند ابایی ندارند این صنعت داخلی را به خاک سیاه ‌بنشانند، مفسده‌انگیزی برخی‌دیگر چون شوخ‌طبعی کودکانه‌ای است که نه می‌توان آن را جدی گرفت و نه بی‌اعتنا از کنارش گذشت. این گونه است که برخی هفت‌خط‌ها، لباس رسانه می‌پوشند و ماست‌ها را با قیمه‌ها قاطی می‌کنند!

برخی رسانه‌نماها که زیادی جدی‌گرفتنشان یعنی به آنها فرصت تلکه‌بگیری دادن و از کنارشان گذشتن در معنای عدول از وظیفه تذکر و انذار تلقی می‌شود. آنچه مسلم است، فعالیت رسانه‌ای نیازمند شخصیت رسانه‌ای است که همه آموختگان این مکتب اگر نزد استاد مشق کرده‌باشند، به تناسب زیاد و کم آن را فرا گرفته‌اند، دریغ که در این روزها عرصه برای برخی بی‌شخصیت‌های مکتب نرفته مدعی گشاده شده است و هر رطب و یابسی را به اسم تحلیل و گزارش به خورد مخاطب نازنین خود می‌دهند.

خط‌خطی کردن چند خط و ارایه اخبار مخدوش به مخاطب و تلاش برای به انحراف کشاندن ذهنی هرکس که به ما به عنوان رسانه اعتمادی دارد، خیانت آشکاری است که هیچ یک از حرفه‌مندان عرصه رسانه به آن ایمان ندارند. وظیفه رسانه خیلی چیزهاست و یکی از آنها بازتاباندن نور به تاریکی‌های فساد برخی است که این لباس مقدس را به تن دارند و شیطنت می‌کنند.
منبع : مادنیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین