تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
plusresetminus
حزب الله:معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از اضافه شدن ۲۶ مرکز ثابت، سیار و خودرویی ویژه واکسیناسیون کرونا در شهر تهران خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۹۴۸
اضافه شدن ۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اسماعیل سلیمی به تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا ۲۶ مرکز جدید شامل ۱۰ مرکز سیار، سه مرکز خودرویی و ۱۳ مرکز ثابت ویژه واکسیناسیون کرونا به ظرفیت پایگاه ها و مراکز واکسیناسیون شهرداری تهران اضافه شود.
وی با بیان اینکه این مراکز علاوه بر مراکز قبلی است که از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای تزریق واکسن در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته بود، گفت: امیدواریم با اختصاص این مراکز سرعت واکسیناسیون و میزان انتظار شهروندان برای تزریق واکسن نیز کاهش بیابد.
سلیمی با بیان اینکه تزریق واکسن برای عموم شهروندان در این مراکز انجام خواهد شد، گفت: این ۲۶ مرکز از روز پنج شنبه اول مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
به گفته معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران ساعت کار این مراکز از ۸ صبح بوده و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: برآورد ما این است که با افزایش این میزان پایگاه سرعت و ظرفیت تزریق واکسن به میزان ۳۰۰ هزار دوز در شهر تهران افزایش پیدا کند.
سلیمی درباره مجموع پایگاه های واکسیناسیون متعلق به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گفت: شهرداری تهران تاکنون ۴۳ پایگاه را برای انجام واکسیناسیون اختصاص داده بود. از فردا نیز ۲۶ پایگاه جدید به این مراکز افزوده شده و علاوه بر آن ما در ساخت و تجهیز ۹ پایگاه نیز مشارکت داشتیم.

 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین