تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
plusresetminus
حزب الله:عضو شورای شهر کرج گفت: در راستای تقویت و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد پیشنهاد می‌شود کمیته تخصصی حمایت از سمن‌ها تشکیل شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۹۴۳
کمیته تخصصی حمایت از سمن‌ها تشکیل شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مریم قهرمانی صارم در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج بابیان اینکه سمن‌ها پل ارتباطی بین مسئولین و عموم مردم هستند، اظهار کرد: سمن‌ها پل ارتباطی بین مسئولان و عموم مردم هستند و به خاطر تماس رودررو با مردم و ارتباط با مسئولان می‌توانند نقش مؤثری در تحقق اهداف و دغدغه‌های مردم‌دارند.
وی اضافه کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد در اموری مانند فعالیت‌های امدادی، رفاهی، مذهبی و خیریه، خدماتی، درمان، هنر و حرفه‌ها، مطبوعات، زنان، جوانان و محرومان  فعالیت دارند ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود شهرداری برای حمایت و تقویت این نهادها کمیته تخصصی سمن‌ها را تشکیل دهد تا خلأ شورایاری‌ها نیز پر شود.
عضو شورای شهر کرج به‌ضرورت تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد اشاره کرد و گفت: سمن‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین سازمان‌های محلی مردمی دارای ظرفیت‌های بالقوه و مهمی در هم‌افزایی و ترغیب شهروندان به مشارکت در امور شهری دارند هرچقدر نقش سمن‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در توسعه شهری بیشتر باشد، به همان میزان مسائل اجتماعی، فرهنگی، زیست‌محیطی و حتی کالبدی و اقتصادی در شهر باکیفیت بهتری مدیریت خواهد شد.
قهرمانی صارم یادآور شد: تخصصی بودن از ویژگی‌های بارز سمن‌ها به شمار می‌رود و از دل مردم برآمده‌اند و بنابراین به دنبال حل اصولی و منطقی معضلات شهری بوده و شاخص‌های توسعه‌یافتگی شهر را بر اساس استانداردهای آن مطالبه و پی‌گیری می‌کنند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین