تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله:وزیر بهداشت گفت: پیگیر واردات واکسن برای افراد زیر ۱۸ سال هستیم، امیدواریم تا دو هفته آینده بتوانیم واکسیناسیون افراد ۷ سال تا ۱۸ سال را انجام دهیم.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۴۷۴
پیگیر واردات واکسن برای افراد زیر ۱۸ سال هستیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت امروز در جمع اصحاب رسانه،گفت: شاخص بسیار مهم ما در همه سفر‌ها استانی این است که بتوانیم در مقابله با کرونا کار بهتری را برای آن استان انجام دهیم که اولین و مهمترین قدم در این راستا سرعت واکسیناسیون است.
او  با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه، افزود: استان‌های مرزی عاملی برای تهدید ورود ویروس به کشور محسوب می‌شوند که باید واکسیناسیون هر چه سریع‌تر در این استان‌ها انجام شود، امیدواریم استان کرمانشاه ظرف ۱۰ روز آینده بحث واکسیناسیون را به اتمام برساند.
وزیر بهداشت با بیان اینکه میزان واکسیناسیون در این استان حداقل باید به دو برابر افزایش یابد، ادامه داد: سهمیه هر استان را سرعت واکسیناسیون مشخص می‌کند، به اندازه کافی واکسن داریم و کمبودی در این راستا نداریم هر استانی هر چقدر واکسن بخواهد در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.
او گفت: از فردا محدودیت‌های سنی جهت انجام واکسیناسیون در استان کرمانشاه برداشته می‌شود و تمامی افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون جهت تزریق واکسن اقدام کنند، این یک دستور است.
او ادامه داد: تعدادی واکسن معدود برای ۱۸ سال داشتیم که به افراد ۱۷ سال که قصد شرکت در کنکور را دارند، اختصاص دادیم.
عین‌اللهی گفت: انجام واکسیناسیون کامل دلیلی برای عدم ر رعایت شیوه نامه ها نیست حتما زدن ماسک و رعایت فاصله باید انجام شود، واکسیناسیون با افزایش سیستم دفاعی بدن از مرگ و میر جلوگیری کنند، اما همچنان ویروس وجود دارد و مردم باید به زندگی با این ویروس عادت کنند.
او در ادامه اشاره‌ای به در بازدید از مراکز درمانی کرمانشاه داشت و گفت: امیدبخش بود، امکانات و تجهیزات خیلی خوب بود و روند درمان بیماران به خوبی در حال انجام است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین