تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
plusresetminus
حزب الله: ملی‌پوش والیبال ایران مقابل تیم ملی والیبال کره جنوبی عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین را به نام خود کرد.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۴۶۴
درخشش مجدد صابر کاظمی این بار مقابل والیبال کره جنوبی
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است. تیم ملی والیبال ایران که در دور مقدماتی موفق شد به ۳ پیروزی دست پیدا کند در دور بعدی این رقابت‌ها به مصاف کره جنوبی رفت.  
شاگردان بهروز عطایی مقابل کره جنوبی در بازی یک طرفه توانستند با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست پیدا کنند. تیم ملی والیبال ایران با کسب پیروزی برابر کره‌جنوبی و امتیاز شکست پاکستان از مرحله مقدماتی، صعودش به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر قطعی شد.
صابر کاظمی، ملی‌پوش والیبال ایران که در بازی های گذشته عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته بود، در بازی مقابل کره جنوبی عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین را به نام خود کرد. 
صابر کاظمی با کسب ۱۳ امتیاز مقابل کره جنوبی عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به نام خود کرد تا هم‌چنان این ملی‌پوش والیبال ایران در رقابت‌های آسیایی بدرخشد. 
به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان ایران از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه فردا(جمعه) در دومین مسابقه این مرحله به مصاف چین‌تایپه خواهند رفت که این مسابقه جدال دو تیم برای صدرنشینی در گروه است.
انتهای پیام
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین