تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در بازدید فرماندار کرج از این سازمان، گفت: با توجه به بحران کرونا کارکنان خدوم این سازمان تمام قد پای کار ایستاده‌اند.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۴۵۶
کارکنان سازمان آرامستان های کرج تمام قد پای کار ایستاده‌اند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، غفور قاسمپور معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری و شاکر بخشدار مرکزی کرج به صورت سرزده در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج حضور یافت و با حمیدرضا عسگری رئیس سازمان به گفتگو پرداخت.
حمیدرضا عسگری در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این مجموعه در ایام شیوع ویروس کرونا تا امروز که در موج پنجم قرار داریم پرداخت و از سختی کار پرسنل آرامستان سخن گفت.
وی ضمن تشکر از حمایت ها و تعامل ویژه فرماندار کرج با سازمان آرامستان ها در بحران های مختلف به خصوص ویروس کرونا، واکسیناسیون طاهران و پرسنل و ...، موفقیت در مدیریت مشکلات را مرهون تلاش های شبانه روزی تمامی مجموعه دانست.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اعلام کرد: در مدت شیوع ویروس کرونا تنها چند آرامستان در سطح کشور بودند که بحران ها را به خوبی و با موفقیت پشت سر گذاشتند که یکی از این آرامستان ها، بهشت سکینه(س) کرج بود که باعث افتخار است که توانستیم در اوج بحران خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کنیم.
عسگری یادآور شد: با توجه به سختی کار در این مجموعه، از مسئولان استانی و شهری انتظار می رود تا طبق مکاتبه وزیر کشور به وزیر تعاون مبنی بر پیگیری سختی و زیان آور بودن فعالیت در آرامستان ها، کارگروه ویژه ای در استان تشکیل و این موضوع مهم مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
در ادامه این نشست قاسمپور به همراه عسگری و دیگر مسئولان به اداره پذیرش متوفیات رفت و از روند کار در این حوزه مطلع شد. پس از آن مسئولان حاضر به ساختمان معراج رفتند و ضمن خداقوت به طاهران این مجموعه با اهدای شاخه گل، به گفتگو با آنها پرداختند.
فرماندار شهرستان کرج در این بازدید اظهار کرد: کار در سازمان مدیریت آرامستان ها جان فشانی و از خودگذشتگی است و تاکنون طی شیوع ویروس کرونا برغم قطعی های مکرر برق، کمبود سیمان و دیگر مشکلات، مدیریت و پرسنل بهشت سکینه(س) تمام قد پای کار ایستادند که غیرقابل جبران است.
قاسمپور گفت: انصافا طی حدود ۱۹ ماه گذشته که ویروس کرونا شیوع یافت تاکنون، مجموعه سازمان مدیریت آرامستان ها پابه پای کادر درمان به ارائه خدمات خالصانه پرداختند و جان فشانی کردند که باید به آنها خدا قوت گفت و از تدبیر مدبرانه مدیریت مجموعه برای عبور از بحران ها قدردانی کرد.
وی افزود: همانقدر که شغل و جایگاه کادر درمان، پزشکان و پرستاران در شیوع ویروس کرونا اهمیت داشت، به همان میزان شغل و خدمت رسانی طاهران و پرسنل مجموعه آرامستان نیز برای ما و شهروندان حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: در اوج شیوع این ویروس تعداد بسیار زیادی از پرسنل بهشت سکینه(س) به کرونا مبتلا شدند اما دست از خدمت رسانی برنداشتند و از این مجموعه شهید خمیس آبادی از طاهران زحمت کش در حین خدمت به خانواده های عزادار به کرونا مبتلا و به مقام رفیع شهادت نایل آمد.
فرماندار کرج در ادامه با اشاره به شتاب گرفتن واکسیناسیون در کشور و به تبع آن استان البرز یادآور شد: امید می رود با جدیت دولت جدید و اهتمام ویژه شخص رئیس جمهور طی چند ماه آینده تمامی گروه های سنی واکسینه شوند.
وی گفت: ما در شهرستان کرج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دست اندرکاران از جمله شهرداری، تمامی امکانات و خدمات را برای ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان مهیا کردیم تا بتوانیم روزانه تعداد قابل قبولی از شهروندان را واکسینه کنیم تا تعداد تلفات کاهش یابد.
وی، سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج را جزو یکی از دستگاه های برتر استان البرز در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان معرفی کرد و قول مساعد جهت رسیدگی به مشکلات اداری،   معیشتی، پرسنلی و استخدامی را داد.














منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین