تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
plusresetminus
حزب الله:سرپرست شهرداری کرج بر لزوم توسعه مناطق کم برخوردار شهر با همکاری گروه‌های جهادی تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۴۵۲
توسعه مناطق کم برخوردار با همکاری گروه‌های جهادی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مصطفی سعیدی سیرائی صبح امروز با حضور در منطقه سه در جلسه ای که با حضور معاونان و مدیران مربوطه شهرداری همچنین مدیر و مسئولان منطقه برگزار شد، ضمن یادآوری بازدیدی از محله سهرابیه که طی روزهای گذشته انجام شده و با اشاره به اینکه این جلسه نتیجه بازدید است، بر این موضوع که مدیران باید تفکر جهادی داشته باشند، تاکید کرد و گفت: علاوه بر تعامل دستگاه های خدمت رسان با یکدیگر، ضروری است مدیریت شهری، از شهروندان نیز در حفظ و نگهداشت شهر کمک بگیرد.
وی با بیان اینکه کمک گرفتن از مردم برای توسعه و نگهداشت شهر نیازمند فرهنگسازی است، گفت: در صورتی که شهروند در جمع آوری زباله به شهرداری کمک کند، برای تمیز ماندن آن نیز تلاش خواهد کرد و این قدم خوبی برای تعامل میان شهر و شهروندان است.
سرپرست شهرداری کرج همچنین به تعامل با گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: این گروه ها در اجرای بسیاری از اقدامات مهم که وظیفه دستگاه های اصلی بوده و در انجام آن کوتاهی کردند، به مدیریت شهری یاری رساندند.
سعیدی سیرائی صداقت با مردم را از مهم ترین راهکارهای اعتمادسازی میان شهر و شهروندان ذکر کرد و افزود: محله سهرابیه یکی از مناطق کم برخوردار است که توسعه آن باید در اولویت شهرداری باشد، اما اگر مدیریت شهری از ۲۰ مشکل موجود می تواند طی سال جاری سه مشکل را حل کند، وعده ای جز این به مردم ندهد.
وی بر ایجاد زمین بازی برای جوانان محله سهرابیه تاکید کرد و گفت: با ایجاد فضایی برای اوقات فراغت جوانان در محله های کم برخوردار می توان از افزایش آسیب های اجتماعی نیز در این محلات جلوگیری کرد.
سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری با اشاره به اینکه تمامی واحدهای شهرداری باید در افزایش درآمد، کوشا باشند، گفت: در کنار این امر مدیریت هزینه نیز باید از سوی همه مدنظر گرفته شود تا در اجرای امر خدمت رسانی نسبت به گذشته موفق تر عمل کنیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین