تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
حزب الله: دونالد ترامپ در صحبتی متناقض پیش بینی کرد که آمریکا در عرض سه سال پایان می‌یابد اما احتمال نامزدی‌اش را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 که سه سال دیگر است، مطرح کرد.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۳۶۱
پیش بینی ترامپ درباره پایان آمریکا در سه سال آینده
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا این ادعاهای متناقض را در مصاحبه روز سه شنبه با شان اسپایسر، دبیر مطبوعاتی دولت سابقش و مجری نیوزماکس مطرح کرد. او همچون گذشته مجددا به غلط ادعا کرد که انتخابات ریاست جمهوری 2020 با تقلب همراه بوده است.
ترامپ گفت: "کشور ما در هشت ماه گذشته به طرزی که تا کنون کسی شاهدش نبوده، واقعا دچار انحطاط شده است" و بدون طرح سند و مدرکی پیش بینی کرد که کشورش در آینده نزدیک به پایان می‌رسد.
ترامپ اظهار کرد: و شما در حالی که به سمت این انتخابات‌ها در سالهای 2022 و 2024 می‌روید دیگر قرار نیست کشوری برای ما باقی بماند. انتخابات با تقلب همراه بود و تا سه سال بعد دیگر قرار نیست کشوری برای ما باقی بماند، من این را به شما می‌گویم.
اسپایسر در ادامه تلاش کرد به این مصاحبه پایان دهد که احتمالا دلیلش این بوده که نیوزماکس با یک شکایت 1.6 میلیارد دلاری از سمت شرکت سیستم‌های رای گیری دومینیون به اتهام دروغگویی عمدی درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 و بدنام کردن این شرکت تخصصی دستگاه‌های رای گیری مواجه است.
اسپایسر همچنین در این مصاحبه از ترامپ پرسید کی ممکن است قصدش برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را به طور رسمی اعلام کند. ترامپ از دادن پاسخ مستقیم به این سوال خودداری کرده اما به اسپایسر قول داد که از این تصمیم خرسند خواهد شد و همینطور ادعا کرد که آمریکا حالا یک "مضحکه" است. او اظهار کرد: من فکر می‌کنم شما و خیلی از مردم دیگری که عاشق کشور ما هستند قرار است بسیار خرسند شوید.
برخی کاربران در توئیتر گفتند که ترامپ با این صحبتهایش خودزنی کرده است.
یک کاربر به نام اسکات دوورکین گفت: خنده دار است، ترامپ هشت ماه پیش در کاخ سفید بود بنا براین او تنها خودش را تخریب کرد.
به گزارش هافینگتون پست کاربر دیگری به نام خورخه گوایاردو نوشت: چطور شما کمپین اجرا کرده و از مردم می‌خواهید بیایند و رای بدهند در حالی که همزمان به آنها می‌گویید به عنوان رئیس جمهور نتوانستید از آرای آنها محافظت کنید و انتخابات را از شما دزدیده‌اند؟!
ترامپ همچنین در این مصاحبه با نیوزماکس به افشاگری اخیر یک کتاب نوشته شده توسط دو خبرنگار واشنگتن پست درباره مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا واکنش نشان داد. ترامپ پذیرفت که از چین به خاطر مسائلی همچون تجارت و همه گیری کروناویروس در زمان ریاست جمهوری‌اش خشمگین بوده اما گفت این ادعا که او حمله به چین را در نظر داشته "خنده دار" است و اینکه اصلا به چنین چیزی فکر کرده باشد را رد کرد. او درباره میلی گفت: من فکر می‌کنم او تنها تلاش دارد خودش را از مناقشه عملیات ناشایسته خروج از افغانستان بیرون بکشد.
ترامپ به باب وودوارد، خبرنگار واشنگتن پست و نویسنده کتاب افشاگر "خطر" درباره میلی حمله کرده و گفت که او و "دارو دسته‌اش" را "افرادی شدیدا بی شرف" می‌داند.
پنتاگون هنوز درباره مناقشه افشاگری این کتاب درباره مارک میلی اظهار نظر نکرده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین