تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
plusresetminus
حزب الله:استاندار البرز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت مقدمات کار برای تزریق واکسن به دانش آموزان، رانندگان سرویس دانش آموزی و اولیای دانش آموزان فراهم شده است.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۳۱۹
مقدمات تزریق واکسن به دانش‌آموزان البرزی فراهم شده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی روز سه شنبه ۲۳ شهریور در آیین افتتاح متمرکز مجتمع‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی قلم و رازی در کرج که  با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت، اظهارکرد: افتتاح ۲۵ پروژه آموزشی می تواند یاریگر هرچه بیشتر این حوزه باشد.
 وی افزود: محدودیت‌های اعتباری و مالی برای پیشبرد و توسعه زیر ساخت‌ها فراوان است اما توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه آموزش و پرورش در ابتدای کار می‌تواند برای این حوزه نوید بخش باشد.
استاندار البرز با اشاره به زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان ادامه داد:  این حوزه نیز مانند سایرحوزه ها متناسب با رشد جمعیت نبوده و باید به آن نگاهی ویژه داشت.
شهبازی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت مقدمات کار برای تزریق واکسن به دانش آموزان، رانندگان سرویس دانش آموزی و اولیای دانش آموزان فراهم شده است.
وی در پایان افزود: همچنین آمادگی لازم برای شروع آموزش مجازی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در بستر شبکه آموزشی شاد و تلویزیونی  وجود دارد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین