تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
plusresetminus
وزیر کشور در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی کرونا:

تا بهبود شرایط کرونا اجرای طرح منع تردد شبانه ادامه خواهد داشت

حزب الله:وزیر کشور خاطر نشان کرد که منع تردد شبانه ادامه خواهد یافت.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۲۷۳
تا بهبود شرایط کرونا اجرای طرح منع تردد شبانه ادامه خواهد داشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد وحیدی وزیر کشور در بیستمین نشست قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اعلام کرد: خوشبختانه روند کنترل بیماری در کشور در شرایط مناسب و امیدوار کننده‌ای قرار گرفته است.
 
وی با تاکید بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: تا بهبود شرایط بیماری کرونا، اجرای طرح منع تردد شبانه ادامه خواهد داشت.
 
وزیر کشور در ادامه بیان کرد: سرعت واکسیناسیون در کشور با هم افزایی ظرفیت سازمان بسیج و وزرات بهداشت تا دو الی سه برابر افزایش می‌یابد.
 
وحیدی همچنین خاطر نشان کرد: سازمان برنامه بودجه و تأمین اجتماعی تقبل کردند از حیث تأمین کارانه، بخشی از مطالبات کادر بهداشت و درمان را پرداخت و مابقی را به صورت تدریجی در ماه‌های آتی پرداخت کنند.
 
این گزارش می‌افزاید دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با اشاره به ابهامات مطرح شده در خصوص حکم انتصاب سردار سپهر در حاشیه نشست مزبور گفت: در سطح ملی، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در ذیل ستاد ملی مدیریت کرونا فعالیت می‌کند و همچون گذشته، مسئولیت این قرارگاه با وزیر کشور است.
 
وی افزود: وزارت کشور، برای سامان دادن هر چه بهتر کار، پیگیری مستمر امور، اجرای قوی‌تر مصوبات و هماهنگی‌های لازم در حوزه مبارزه با کرونا، فرماندهی قرارگاه میدانی را با مسئولیت سردار سپهر ایجاد کرده است.
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دولت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین