کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمات پس از فروش ایران خودرو باز هم رکورد زد

بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در اختیار ایساکو

ایکوپرس , 23 شهريور 1400 ساعت 11:14

حزب الله:بار دیگر شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) موفق شد تا در چهار ماهه ابتدای امسال، بالاترین شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش خودروسازان کشور را به دست آورد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نتایج نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد ایساکو در بهار امسال با کسب امتیاز ۷۸۵ در شاخص رضایت مشتریان، علاوه بر کسب رتبه نخست، رکورد تاریخی در میان خودروسازان کشور را به ثبت رسانده است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو،‌ با تاکید بر تلاش مضاعف این شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گفت: گروه صنعتی ایران خودرو، در دو سال اخیر با وجود مشکلات متعدد ناشی از تحریم و کرونا، توانسته دستاوردهای زیادی کسب کند؛ شبکه خدمات پس از فروش این خودروساز نیز تلاش کرده با اجرای برنامه های متعدد بهبود و نظارت بر کیفیت خدمات، در زمینه رضایتمندی مشتریان در این حوزه گام بردارد. 
مهدی مونسان ادامه داد: ایساکو با برنامه‌ریزی صحیح توانسته از ابتدای سال گذشته، با طی مسیری صعودی، امتیاز خود در این زمینه را به صورت ماهیانه و فصلی افزایش دهد و با چندین بار رکوردشکنی در این مدت ۲۷ امتیاز رشد را تجربه کند و صدرنشین حوزه رضایت مشتری در بین تمامی خودروسازان کشور شود.
مدیرعامل ایساکو با اشاره به کسب «رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور توسط این شرکت گفت: این مهم برای اولین بار در ادوار ارزیابی (بازنگری۴) محقق شده و یکی از بی‌نظیرترین دستاوردهای حوزه خودروسازی کشور بوده است. امیدواریم بتوانیم با اقدامات آتی، همچنان کیفیت ارایه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیم و همچنان در مسیر افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.
گفتنی است، شاخص رضایت مشتریان یکی از پنج شاخص مورد ارزیابی وزارت صمت در بررسی وضعیت شرکت‌های خدمات پس از فروش بوده است. سایر شاخص‌های این ارزیابی‌، شامل مواردی همچون بررسی وﺿﻌﯿﺖ نظام مدیریتی شرکت‌ها، وﺿﻌﯿﺖ ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎه‌ﻫﺎی ﻣﺠﺎز، ﮐﺎرایی ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ‌ﻫﺎ و رﺿﺎﯾﺖ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ‌ﻫﺎی ﻣﺠﺎز از ﺷﺮﮐﺖ ﻋﺮﺿﻪ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﻮدرو است. شرکت ایساکو در مجموع با کسب امتیاز ۸۵.۳ بالاترین امتیاز در مجموع این شاخص‌ها را از آنِ خود کرد و با رکوردزنی در این حوزه در بین تمامی خودروسازان کشور، به «رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودرو دست یافت.
 


کد مطلب: 263220

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/263220/بالاترین-امتیاز-شاخص-رضایت-مشتریان-اختیار-ایساکو

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com