کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش پرسپولیس برای کشف ناشناخته‌ها/ غیرممکنی برای "پرشورها" وجود ندارد!

ایسنا , 23 شهريور 1400 ساعت 10:17

حزب الله:
تراکتور با مشکلات زیادی راهی دوحه شده و تنها ۱۶ بازیکن در اختیار دارد اما اتفاقات روزهای اخیر، پرشورها را به معجزه امیدوار کرده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پرسپولیس و تراکتور امشب (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف استقلال تاجیکستان و النصر عربستان می‌روند.
تراکتور - النصر
نماینده ایران در شرایطی باید به مصاف تیم قدرتمند عربستانی برود که روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته و چهار روز قبل از این بازی، فراز کمالوند به سیاق تیم‌های قبلی‌اش، تراکتور را هم رها کرد تا تیم بدون سرمربی بماند. البته مدیران تراکتور در این فرصت کم، بهترین انتخاب را کردند و فیروز کریمی، سرمربی اواخر فصل گذشته‌شان را به این تیم برگرداندند.
تراکتور برای این بازی تنها ۱۶ بازیکن در اختیار دارد و همین نکته، کار سخت‌شان مقابل النصر را نشان می‌دهد. پرشورها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان تا مرحله حذفی اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، مهدی تیکدری، میلاد فخرالدینی و حمید بوحمدان را به دلیل جدایی و محمد عباس‌زاده، بهترین مهاجمش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا با یک تیم غایب از بازیکنان اصلی‌اش به مصاف النصر بروند.
البته شانس در روزهای منتهی به بازی به تراکتور رو کرد و النصر هم با چند غایب روبرو شد. تاکنون غیبت ۶ بازیکن النصر قطعی است که در بین آن‌ها نام مهاجم مطرح مراکشی‌شان یعنی عبدالرزاق حمدلله به چشم می‌خورد. او به دلیل محرومیت در این بازی غایب است. به جز حمدلله، نایف الماس، عبدالمجید الصهیلم، عبدالله العمری، عبدالله مادو و علی لاجامی نمی‌توانند برای النصر به میدان بروند. ضمن این که این غیبت‌ها باعث شده النصر تنها یک مدافع برای بازی با تراکتور داشته باشد.
با این اوصاف دو تیم با غایبان فراوانی پا به این میدان خواهند گذاشت و هیچ چیز غیر ممکنی در این بازی وجود ندارد. دیدار تراکتور و النصر ساعت ۲۰:۳۰ امشب سه شنبه در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار می‌شود.
پرسپولیس - استقلال تاجیکستان
پرسپولیس ایران با قرعه راحت‌تری به نسبت دو نماینده دیگر ایران روبرو شده اما نباید استقلال تاجیکستان را دست کم گرفت چرا که آن‌ها شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان آسیا هستند و صدرنشین گروهی شدند که الهلال در آن حضور داشت.
پرسپولیس در این دیدار علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا و مهدی مهدی‌خانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. البته مشکل اصلی شاگردان گل‌محمدی برای این دیدار، تعداد مصدومان‌شان نیست. مشکلی اصلی سرخ‌پوشان ایران بازی در چمن مصنوعی تیم استقلال است که اعتراض گل‌محمدی را به همراه داشت. همچنین سرمربی پرسپولیس دغدغه زیادی برای آنالیز بازی‌های استقلال تاجیکستان داشت اما نتوانست به جز بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، فیلم بازی‌های دیگرش را به دست آورد.
او حتی برای آنالیز بازی‌های استقلال، یکی از آنالیزورهایش را به تاجیکستان فرستاد که طبق اظهاراتش، این آنالیزور نتوانست به ورزشگاه محل برگزاری بازی‌های استقلال برود و بازی‌های این تیم هم پخش زنده نداشته است. با این اوصاف پرسپولیس با یک هندوانه در بسته مواجه است.


کد مطلب: 263208

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/263208/تلاش-پرسپولیس-کشف-ناشناخته-ها-غیرممکنی-پرشورها-وجود-ندارد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com