تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج خواستار به‌روزرسانی سامانه املاک شهرداری کرج شد.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۲۰۴
سامانه املاک شهرداری به‌روزرسانی شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین مهاجری در نطق پیش از دستور یازدهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار کرد: سامانه املاک شهرداری از اوایل دوره شورای پنجم پیگیری شده است و تاکنون غالب املاک شهرداری در سامانه بارگذاری شده است اما نیاز به بررسی و تکمیل این سامانه است.
وی گفت: این سامانه که در دوره پنجم باهدف شناسایی و نگهداری اطلاعات املاک و مستغلات و همه معاملات ملکی شهرداری راه‌اندازی شد، به‌روزرسانی شود.
وی افزود: علیرغم بارگذاری املاک شهرداری در این سامانه، هنوز استفاده از این سامانه انجام نگرفته و شهرداری هنوز به‌صورت سنتی امور املاک را انجام می‌دهند.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: لذا ضروری است در این راستا سامانه الکترونیکی املاک شهرداری عملیاتی شود.
مهاجری در بخش دیگری به لزوم زیرسازی برخی از معابر اشاره کرد و افزود : زیرسازی معابر شهرک فرهنگیان و بهارستان در سه مرحله در کمیسیون عالی معاملات جهت مناقصه ارائه‌شده است.
وی یادآور شد: با عنایت به اینکه این منطقه مدت‌زمان زیادی است که فاقد آسفالت است لذا ضروری است عملیات اجرایی زیرسازی آسفالت و همچنین روکش آن در اسرع وقت انجام شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین