تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
plusresetminus
حزب الله:کودکی که مشغول بازی در فضای باز بود پس از تماس با پیله خاردار پروانه سفید به شدت مجروح شد.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۱۱۴
مجروحیت کودک بازیگوش با پیله پروانه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یک پست فیسبوکی به والدین در مورد خطراتی که هنگام بازی کردن بچه ها، آن‌ها را تهدید می‌کند هشدار داده است. ماجرا به جایی بر می‌گردد که پسر بچه‌ای پس از تماس با پیله خاردار پروانه سفید به بیمارستان منتقل شد.
این کودک که دارسی نام دارد، در حالی که در حال پریدن روی ترامپولین بود، به طور تصادفی پیله‌ای خاردار را لمس کرد که منجر به فرو رفتن هزاران خار در دستش شد و بعد از انتقال به بیمارستان، برای برداشتن خار‌ها تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت.

هشدار به والدین درباره بازی کردن کودکان

نیکی که یک پیراپزشک است، داستان هولناک این کودک را در فیسبوک به اشتراک گذاشت و به والدین در مورد خطری که در محیط وجود دارد، هشدار داد و از والدین خواست تا محل بازی کودکان را بررسی کنند.
به گفته او، خار‌های کوتاه در خارج پیله تیز و شکننده هستند، به این معنی که می‌توانند بشکنند و در پوست فرو بروند. آن‌ها همچنین دارای سمی هستند که باعث درد شده و ممکن است منجر به مسمومیت بدن شوند.
تصویر دست
به گزارش دیلی میل استرالیا این پست در فیسبوک نظرات بسیاری را از سوی والدین دریافت کرده، در این نظرات آن‌ها از هشدار پیراپزشک تشکر کرده و برای دارسی آرزوی بهبودی سریع کردند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین