تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
plusresetminus
حزب الله:طوفان شدید چانتو، تمامی پروازها، خدمات حمل و نقل و کلاس‌های درس شانگهای چین را به تعطیلی کشاند.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۱۰۹
تعطیلی مدارس و پرواز‌های شانگهای چین به دلیل طوفان شدید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مقامات شهر شانگهای در پستی در حساب رسمی وی چت خود اعلام کردند که طوفانی با سرعت بیش از ۱۷۰ کیلومتر در ساعت که عصر یکشنبه از یک ابر طوفان به یک طوفان شدید تبدیل شده بود در راه شانگهای است.
خبرگزاری شینهوا اعلام کرد که استان ژجیانگ در نزدیکی شانگهای روز یکشنبه واکنش اضطراری خود را به بالاترین سطح رساند و مدارس را تعطیل کرد. پرواز‌ها و خدمات ریلی نیز در برخی شهر‌ها متوقف شدند.
ژجیانگ نیز هشدار‌های قرمز برای وقوع سیلاب‌های ناگهانی در ۹ منطقه را صادر کرد. بندر نینگبو، دومین قطب بزرگ حمل و نقل کانتینر چین، از ظهر یکشنبه عملیات خود را متوقف کرده است.
تمامی پرواز‌های بین المللی شانگهای، از ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی لغو شد. پایانه‌های بندری در مناطق شانگهای از دوشنبه تا اطلاع ثانوی خدمات واردات و صادرات ظروف را متوقف کردند.
این شهر همچنین فعالیت مترو را در برخی از خطوطی که به مناطق جنوبی شهر خدمات رسانی می‌کنند، متوقف کرده و اعلام شده که پارک ها، جاذبه‌های گردشگری و زمین‌های بازی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه بسته خواهند شد. همچنین اعلام شد که کلاس‌های درس در روز‌های دوشنبه و سه شنبه تعطیل می‌شود.
احتمال بارش ۲۵۰ تا ۲۸۰ میلی متری نیز در برخی مناطق جنوب شرقی استان جیانگ سو، شانگهای و ژجیانگ گزارش شده است.
طوفان در آخر هفته از سواحل شرقی تایوان عبور کرد و باعث اختلال در حمل و نقل و قطعی برق شد، ولی تاکنون خسارت چندانی گزارش نشده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین