کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شاخص کل بورس دوباره وارد کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد شد

باشگاه خبرنگاران جوان , 21 شهريور 1400 ساعت 15:35

حزب الله:
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس با اُفت ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحدی قرار گرفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شاخص کل بورس تهران، امروز بیست و یکم شهریور ماه در ابتدای معاملات با اُفت ۲ هزار و ۹۵۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۸ هزار واحدی قرار گرفت. در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با اُفت ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحدی قرار گرفت.


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان رسید. «کگل»، «فملی» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «سپید» و «شپنا» سه نماد پر تراکنش بودند.
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص هم وزن نیز با اُفت ۱۳ هزار و ۲۸۵ واحد، روی پله ۴۵۰ هزار و ۵۹ واحدی قرار گرفت.
همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ میلیارد و ۸۸۰ میلیون سهم به ارزش ۴ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان رسید.
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

ریزش ۴۱۰ هزار واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص فرابورس هم با ریزش ۴۱۰ واحدی روی پله ۲۲ هزار و ۴۰۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران نیز به تعداد یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان رسید.
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های کالا، فایرا و اپال به ترتیب با ۲۴۴.۲۷، ۱۴۸.۸۲، ۱۰۴.۶۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. نماد کگل، فملی و فولاد با ۲۹۴۱.۲۴، ۲۷۴۱.۸۴ و ۲۳۳۷.۰۴ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های فرابورس، فجهان و بپاس به ترتیب با ۸.۳۸، ۵.۳۳ و ۳.۴۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. آریا، زاگرس و کگهر، با ۶۳.۷۹، ۲۶.۲۸ و ۲۳.۷۵ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه فرآورده نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ 5 میلیارد و 444 میلیون تومان به خود اختصاص داد. فلزات اساسی، خودرو و شیمیایی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های فسپا، دارو و کالا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های حفارس، غبهنوش و کدما بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

نماد‌های مدیریت، رافزا و ثغرب بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های غویتا، کمرجان و فزرین بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های کیمیاتک، کالا و کمند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های افران، ددامح و اخابر در بورس تهران داشتند.ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فجهان، مدیریت و  اعتماد بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اعتماد، فزرین و اشاد ۹ در بورس تهران داشتند.
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های خبهمن2، خساپا، خودرو بیشترین حجم معامله و نماد‌های پالایش، صخابر1022 و کمند بیشترین ارزش معامله را در بورس تهران تجربه کردند.ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
همچنین نماد‌های دی، ذوب و کرمان بیشترین حجم معامله و نماد‌های اراد 704، اراد 644 و اراد 544 بیشترین ارزش معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.
ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
 


کد مطلب: 263064

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/263064/شاخص-کل-بورس-دوباره-وارد-کانال-یک-میلیون-۴۰۰-هزار-واحد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com