کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاردانو بازار ارزهای دیجیتالی را دگرگون می‌کند

ایسنا , 21 شهريور 1400 ساعت 11:12

حزب الله: مورد انتظارترین رویداد سال در حالی رخ می‌دهد که هارد فورک (انشعاب در بلاک چین) کاردانو آلونزو نزدیک به فعال شدن است. ورود قراردادهای هوشمند به شبکه کاردانو، اولین گام برای واژگونی بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود و اگر طبق انتظارات ارائه شود، با توجه به قابلیت‌های آن، ضربه بزرگی به فضای رمزنگاری وارد خواهد کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اما سوالاتی مطرح می‌شود که این رویداد چقدر می‌تواند بر رقابت کاردانو (ADA) با اتریوم (Ethereum) تاثیر داشته باشد و سرمایه‌گذاران چگونه واکنش نشان می‌دهند؟
کاردانو، اتریوم و آینده قراردادهای هوشمند
با ورود هارد فورک آلونزو در ۷ سپتامبر، طبیعی است که سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان هیجان‌زده شوند. بااین‌حال، در طول تست نوت قرارداد هوشمند، کاربران برخی از مسائل مهم را همزمان مشاهده کردند که شک و تردید در دل آنان ایجاد کرد و با مقایسه کاردانو و اتریوم مشخص می‌شود که چرا احتمال زیادی وجود دارد که اولی از دومی پیشی بگیرد.
مزیت دیگر ADA این است که شبکه قادر به پردازش تراکنش‌های بیشتری در ثانیه (در حال حاضر، ۲۵۰ TPS) نسبت به (TPS، سیستم پردازش تراکنش) اتریوم (۱۵ TPS) است، نه تنها این مورد بلکه هزینه کمتری نیز دارد. این موارد به کاردانو کمک می‌کنند تا در زمانی که هزینه‌های اتریوم به‌طور متوسط ‌در حدود ۴.۲ دلار متغیر است، سریع‌تر رشد کند.
علاوه بر این، قراردادهای هوشمند در بهترین زمان در حال راه‌اندازی هستند زیرا NFT (توکن‌های غیر قابل معاوضه) قبلا بازار را تحت کنترل خود درآورده است و حجم روزانه آن ۶۴ میلیون دلار متغیر بوده است. این مورد می‌تواند باعث شود NFT های مبتنی بر اتریوم به شبکه سریع‌تر و ارزان‌تر کاردانو منتقل شوند.

سرمایه‌گذاران کجا هستند؟
سقوط ۷ سپتامبر، سرمایه‌گذاران را ترساند زیرا نقدینگی به بالاترین سطح در چهار ماه گذشته و سود باز به پایین‌ترین سطح ماهانه رسید. اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد آنان در انتظار دوباره صعودی شدن آلونزو هستند. سفارش‌های خرید فراتر از انتظار و سفارش‌های فروش ۱۲ میلیون ADA (۲۹ میلیون دلار) بود. این در حالی است که قیمت‌ها نزدیک به سطح ماه مه کاهش یافته است.
اگر با توسعه آلونزو قیمت‌ها افزایش یابد، ۸۲ درصد آدرس‌های سودآور قبل می‌توانند رقم و سود خود را افزایش دهند اما برای انجام این کار کاردانو باید همبستگی قوی خود را با بیت‌کوین حفظ کند (۰.۸۳) همچنین باید نوسانات خود را تا حد ممکن در سطوح کنونی ۱۰۹ درصد نگه دارد.


کد مطلب: 263009

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/263009/کاردانو-بازار-ارزهای-دیجیتالی-دگرگون-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com