تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
حزب الله: فیلم جدید جیمز باند با عنوان «زمانی برای مردن نیست» پس از بررسی و سانسور در چین، اجازه اکران خواهد داشت.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۰۰۰
جیمز باند شانس اکران در بزرگ‌ترین بازار جهانی را کسب کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست» می‌تواند امسال شانس خود را در باکس آفیس چین امتحان کند، اما باید از سانسور رسمی این کشور عبور کند تا وارد بزرگ‌ترین بازار فیلم جهان شود.
با وجود اینکه هنوز تاریخ اکران رسمی تعیین نشده، مسلماً این خبر خوبی برای هالیوود است چون این بلاکباستر باید فروش جهانی قدرتمندی داشته باشد تا بودجه عظیم ۲۰۰ میلیون دلاری خود را جبران کند.
فیلم در ابتدا قرار بود دوم آوریل در آمریکای شمالی اکران شود اما این تاریخ به دلیل ادامه پاندمی به هشتم اکتبر منتقل شد. فیلم همچنین وارد تعدادی از بازارهای اروپایی و آسیایی از جمله هنگ کنگ و تایوان خواهد شد و این اتفاق زودتر و در تاریخ‌های بیست‌ونهم سپتامبر و اول اکتبر می‌افتد.
اگر تاریخ اکران فیلم در بازار چین بیش از حد به تعویق بیفتد، این احتمال وجود دارد که انتشار نسخه‌های غیرقانونی فیلم باعث ضربه خوردن به فروش آن در بزرگ‌ترین بازار دنیا شود.
با این حال احتمال اکران همزمان در چین وجود ندارد چون تمام آن تاریخ‌ها در میان تعطیلات یک هفته‌ای روز ملی چین هستند که از روز اول اکتبر آغاز می‌شود. در این بازه هیچ فیلم خارجی اکران نمی‌شود تا چین بتواند پروژه‌های میهن‌پرستانه خودش را پخش کند. از جمله فیلم‌های بزرگ امسال می‌توان از «نبرد دریاچه چانگژین» نام برد که یک فیلم جنگی است.
«زمانی برای مردن نیست» همچنین ممکن است بخشی از سهم فروش «تل‌ماسه» را به خود اختصاص دهد که آن هم از سانسور داخلی چین عبور کرده و تایید شده که اکران خواهد شد اما تاریخ دقیقی برایش معین نشده است. «تل‌ماسه» همچنین در هنگ کنگ، تایوان و دیگر بازارهای بین‌المللی در اواسط سپتامبر اکران خواهد شد.
چین با اکران فیلم قبلی جیمز باند یعنی «اسپکتر» به مهم‌ترین بازار خارجی آن بدل شد. آن فیلم ۸۸۱ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت که ۸۴ میلیون آن از چین آمد. چین همچنین چهارمین بازار بزرگ برای «اسکای‌فال» بود و ۵۹ میلیون دلار فروش را برای آن فیلم به ارمغان آورد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین