تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
plusresetminus
حزب الله: دادگاهی در آمریکا به بررسی آزار و اذیت جنسی یک زن از سوی شاهزاده اندرو پرداخت.
۰
کد مطلب : ۲۶۲۹۳۱
افشای ابعاد جدید فساد خاندان سلطنتی انگلیس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پرونده فساد اخلاقی شاهزاده اندرو، یکی از فرزندان ملکه الیزابت و دوک یورک در آمریکا بار دیگر به جریان افتاد.
بر این اساس، مسئول پرونده این شاهزاده انگلیسی در این باره گفت: از من خواسته شده بود که درباره شکایت از شاهزاده اندرو و ارتباط او با جفری اپستاین صحبتی نکنم و این پرونده را پیگیری نکنم، ولی من بالاخره مدارک را به تیم حقوقی پرونده ارسال کردم. با این حال، پلیس لندن به من اجازه نداد که اندرو را ببینم یا شخصاً با او صحبت کنم.
اندرو ۶۱ ساله یکی از برجسته‌ترین افراد مرتبط با جفری اپستاین آمریکایی است که در سال ۲۰۱۹ توسط دادستان فدرال منتهن به سوء استفاده جنسی از ده‌ها دختر و زن متهم شده است. جفری اپستاین، یک سرمایه گذار و تاجر آمریکایی است که در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط دادگاه آمریکا به کودک آزاری و اتهامات جنسی محکوم شد و در نهایت در سال ۲۰۱۹ در زندان خودکشی کرد. وی برای شخصیت های برجسته نوجوانان و برده های جنسی مهیا می کرد.
شاهزاده اندرو در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با رسانه‌های خبری اتهامات جنسی یک زن آمریکایی را که به وی نسبت داده بود رد کرد و گفت به یاد ندارد این فرد را جایی دیده باشد. با این حال، دادگاه آمریکا بالاخره این شاهزاده انگلیسی و از دوستان نزدیک جفری استاین را متهم به آزار و اذیت جنسی شناخت و او را محکوم کرد.
حکم این شاهزاده انگلیسی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. این نخستین بار نیست که اعضای خاندان سلطنتی انگلیس به فساد و بی بند و باری متهم می شوند. پیش تر نیز رسانه ها از فساد گسترده خاندان سلطنتی انگلیس پرده برداشته بودند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین