کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام نیروی خدمات شهری از کرج به کربلا/ اکران طرح‌های اربعین

پایگاه خبری کرج امروز , 20 شهريور 1400 ساعت 10:28

حزب الله:
سرپرست شهرداری کرج در جلسه هماهنگی اربعین حسینی از اعزام نیروی خدمات شهری از کرج به کربلا خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مصطفی سعیدی سیرائی صبح شنبه در جلسه هماهنگی اربعین حسینی و گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس از مدیران مناطق و سازمان‌ها خواست برای فضاسازی شهر برنامه‌ریزی کنند.
وی بابیان اینکه در طراحی و اکران بنرهای مناسبتی توسط سازمان زیباسازی و امور ارتباطات شهرداری کرج، تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در نظر گرفته شود، گفت: ترویج و نهادینه کردن این دو مناسبت بین مردم به‌ویژه نسل‌های جوان و نوجوان ضروری است.
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه هر دو موضوع مهم بوده و نباید مورد غفلت قرار بگیرند، افزود: طراحی و اکران بنرهای تلفیقی با دو موضوع اربعین و دفاع مقدس می‌تواند در انتقال مفاهیم به نسل‌های آینده کمک شایانی کند.
سعیدی سیرائی از اعزام کاروان نیروهای خدمات شهری به کشور عراق خبر داد و گفت: شهرداری کرج در آستانه اربعین حسینی (ع) تمهیدات ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی و همچنین برپایی موکب در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اعزام ۹ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری کرج به کربلا، گفت: فرصت پیش‌آمده سعادتی است تا با خدمت‌رسانی به زائران حسینی ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت را ابراز کنیم.
سرپرست شهرداری کرج بابیان اینکه پذیرش مسئولیت خدمت‌رسانی به زائرین کربلا وظیفه‌ای خطیر است و باید تمهیدات لازم برای جذب مشارکت، اسکان و تغذیه زائران پیش‌بینی شود، گفت: نیروهای خدوم و ایثارگر در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حرکت عظیم نقش مؤثری دارند.
سعیدی سیرائی از مدیران شهری خواست با انجام هماهنگی و تمهیدات لازم نسبت به تأمین موکب‌های شهرداری کرج در عراق اقدامات لازم را انجام دهند.
 


کد مطلب: 262911

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/262911/اعزام-نیروی-خدمات-شهری-کرج-کربلا-اکران-طرح-های-اربعین

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com