تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
حزب الله:سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: بنا به دستور دادستان کل کشور، برگ سبز خودرو سند مالکیت است و مراجعه اشخاص به دفتر اسناد برای یک سند دیگر، الزامی نیست مگر اینکه طرفین تمایل به این کار داشته باشند.
۰
کد مطلب : ۲۶۲۹۰۹
نیازی به تنظیم سند خودرو در دفتر اسناد نیست/برگ سبز کافی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمدالله رحمتی پور  اظهار کرد: طی شش ماه گذشته ۴۰ نفر در استان بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که حدود ۶۱ درصد از آنها عابرین پیاده بوده‌اند.
وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد این تصادفات در ساعات ممنوعیت تردد اتفاق افتاده و از رانندگان تقاضا می‌شود در تردد در مسیرهای اصلی و فرعی شهر سرعت مجاز را رعایت کنند تا شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.
وی با اشاره به اینکه اعمال جریمه شبانه همچنان در جریان است، توضیح داد: تنها دیشب ۲۶۰۰ راننده که به ساعت منع تردد بی توجه بودند اعمال قانون شدند.
این مسئول تاکید کرد: خودروهای حمل بار، سوخت، امدادی و حمل مواد غذایی مشمول طرح جریمه شبانه نمی‌شوند و اگر این اتفاق افتاد، صاحب خودرو می‌تواند به واحد اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کند تا جریمه اعمال شد را حذف کند.
سرهنگ رحمتی پور در پاسخ به برخی ابهامات ایجاد شده در خصوص سندیت برگ سبز خودرو گفت: بنا به دستور دادستان کل کشور، برگ سبز خودرو سند مالکیت است و مراجعه اشخاص به دفتر اسناد برای یک سند دیگر، الزامی نیست مگر اینکه طرفین تمایل به این کار داشته باشند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین